surullinen morsian ja sekava kaaso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
No jos kaason ketku ei todellakaan saa polttareita järkättyä ennen häitä, pitäkää omalla kaveriporukalla kunnon jälkipoltot, johon kaaso ei ole tervetullut! :D

Äh, ei mitään kostamisia ja kaunoja. Kaikki mukaan vaan ja hyvät bileet pystyyn! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
No jos kaason ketku ei todellakaan saa polttareita järkättyä ennen häitä, pitäkää omalla kaveriporukalla kunnon jälkipoltot, johon kaaso ei ole tervetullut! :D

Äh, ei mitään kostamisia ja kaunoja. Kaikki mukaan vaan ja hyvät bileet pystyyn! :)

niin juuri. eihän ne toisetkaan mitään ole tehneet!

ja jos ne toiset kaverit joutuivat onkia kaason yhteystietoja, ehkä kaasolla ei ollut toisten yhteystietoja myöskään eikä tullut mieleenkään että hnen pitäisi järjestää polttarit.

Kaaso oli kovasti puhellut että polttarit on tulossa ja että on ottamassa yhteyttä kunhan vain aika hieman lähenee.. Aika aina läheni mutta kaaso ei saanut mitään aikaiseksi.

Kaaso kyllä tiesi että polttarit haluan.

Raha ei edelleenkään ole ollut esteenä, se on varma.

Olisin ottanut hänet järjestelyt mukaan jos hän vain olisi ilmaissut mitenkään mielenkiintonsa. Nyt hän sitä kovasti pahoittelikin että ei vaan ole saanut aikaiseksi.

Häämatkalle ei olla lähdössä ainakaan heti häiden jälkeen kun jaloissa pyörii pieni tyttö 11kk ja masussa toinen salamatkustaja, ehkä sitten ens kesänä lähdetään koko porukalla :)

Kuten jo sanoin niin ei minun maailmani kaadu siihen ettei polttareita ole, mutten vaan voi käsittää että miten kyseinen ihminen jättää järjestämättä 'laiskuuttaan' polttarit vaikka ne ovat vähän niinkuin once in a life time juttu.

Tästä on varmasti turha enää jauhaa, pitää vaan keskittyä siihen että häistä tulee ikimuistoiset :heart:

Kovasti kyllä mielessä kaihertaa että miten tästä jatkaa kyseisen ystävän kanssa puhtaalta pöydältä..

Kiitos kaikille tsemppailuista :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja järkeilyä:
mä valitsin kaasoni järkevästi, ei ollut mikään mun best friend jonka kanssa oltaisiin monia vuosia oltu kuin paita ja perse, oli toki tärkeimpiä ja ihanimpia ystäviä, mutta valitsin hänet siitä syystä että hänellä ei ollut lapsia, lapset ihan oikeasti rajoittaa kuitenkin asioiden järjestelyjä, eikä aikaa välttämättä työn lisäksi jää juhllien suunnitteluun.

minä olin siskoni kaasona, lapsia oli kolme joista nuorin alle 1v minä järjestin polttarit, juonsin häät keksin leikit ja organisoin ja tein muutenkin vuoden verran hyvin paljon...ei ollut ongelmia vaikka lapsia oli

Yhteistyössä