Surkeat palkat lastenkodissa???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Siis oikeesti, onko lastenkodissa noin huonot palkat? Työ kuitenkin tosi vaativaa. Onko nuo tes mukaiset palkat kiinteitä vai onko mahd.joustovaraa... Millaisia palkkoja siis saatte lastenkodin työntekijät... Lähihoitajan koulutuksella? Laittakaa vielä oletko pk-seudulla vai muu maa.

kiitos jos löytyy...
 
hmm. Miten mahtaa mennä, olisin menossa töihin sijaiseksi. Tekisin nyt aluksi vain sunnuntai päiviä... jos sattuu saamaan. Kuuluukohan sijaiselle joka tekee vain sunnuntaita, sunnuntaikorvaus normipalkan lisäksi?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hmm. Miten mahtaa mennä, olisin menossa töihin sijaiseksi. Tekisin nyt aluksi vain sunnuntai päiviä... jos sattuu saamaan. Kuuluukohan sijaiselle joka tekee vain sunnuntaita, sunnuntaikorvaus normipalkan lisäksi?

Luulisi, että joka paikassa on sunnuntaina palkka 100%. En ole varma mutta olettaisin. Eikös tuohon laki jotain sano?
Sunnuntaipäivät ovatkin hyviä.. kuin söisi vaan rusinat pullasta ja yleensähän sunnuntaipäiville on ottajia työpaikassa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiiop:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hmm. Miten mahtaa mennä, olisin menossa töihin sijaiseksi. Tekisin nyt aluksi vain sunnuntai päiviä... jos sattuu saamaan. Kuuluukohan sijaiselle joka tekee vain sunnuntaita, sunnuntaikorvaus normipalkan lisäksi?

Luulisi, että joka paikassa on sunnuntaina palkka 100%. En ole varma mutta olettaisin. Eikös tuohon laki jotain sano?
Sunnuntaipäivät ovatkin hyviä.. kuin söisi vaan rusinat pullasta ja yleensähän sunnuntaipäiville on ottajia työpaikassa. ;)

Siksi ihmettelinkin kun soittivat että tarvetta on... koska merkkasin hakemukseen että voin tehdä nyt vain sunnuntaita =D
 

Yhteistyössä