H
hmm
Vieras
Siis oikeesti, onko lastenkodissa noin huonot palkat? Työ kuitenkin tosi vaativaa. Onko nuo tes mukaiset palkat kiinteitä vai onko mahd.joustovaraa... Millaisia palkkoja siis saatte lastenkodin työntekijät... Lähihoitajan koulutuksella? Laittakaa vielä oletko pk-seudulla vai muu maa.
kiitos jos löytyy...
kiitos jos löytyy...