Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aika nopsaan ne kuntoon saa, kunhan osaa aloittaa.
Mutta miten hyvään kuntoon ne pitäisi saada?
Jos nyt näin alkuun teet näytösluonteisesti esityksiä, joissa imaiset kolikoita tussuusi yksi kerrallaan ja ampuilet ne sieltä yksi kerrallaan ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen selvinnyt vaivasta käymällä pilateksessa ja pallojumpassa. lisäksi voit yhdynnän aikana koittaa puristaa kalua, ja udella tuntuuko. jos ei tunnu, jatkat hommaa vaan, ja siitä ne vahvistuu.
Mä tein joskus noin, ja äijä huudahti kun sattu kuulemma aivan perkeleesti. En ole sen jälkeen uskaltanut koittaa![]()
No onneksi olkoon, sulla on kireessä kunnossa paikat, toisin ku mulla![]()
Ja muutenkin kuroutumassa umpeen, ei toivoakaan saada esim. jotain tampaxeja sisuksiin. Ei sekään kivaa ole, voin kertoa :/
mullakaan ei tamponi mene millään, kaikki muu kyllä ja kuulat pysyy hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aika nopsaan ne kuntoon saa, kunhan osaa aloittaa.
Mutta miten hyvään kuntoon ne pitäisi saada?
Jos nyt näin alkuun teet näytösluonteisesti esityksiä, joissa imaiset kolikoita tussuusi yksi kerrallaan ja ampuilet ne sieltä yksi kerrallaan ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Oletko ajatellut, että voisit mennä aiheeseen erikoistuneelle fysioterapeutille. Koska jos on tunnistamisvaikeuksia ja lihakset ovat heikot, niin kaikista tehokkainta on mennä fysioterapeutille, jolla on biopalautelaitteet, ja joka antaa yksilöllistä (sinun elämäntilanteeseesi sopivaa) ohjausta lihasten löytämisessä, treenaamisessa ja seuraa kehitystä. Alkuun käytetään myös hoitosähköä lihasten stimuloimiseksi. Koska sinulla tuntuu näyttävän olevan motivaatio kohdallaan, mutta keinot hukassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistui mieleen tästä ketjusta että on semmoset sin citystä tilatut kuulat,käyttöohjeet vaan hukassa.....niissä kun ei ole mitään naruja niin voiko ne "hukkua" ja jäädä sisään vai kuin käytetään?Täysin tonttu siis....Neuvoja,kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Oletko ajatellut, että voisit mennä aiheeseen erikoistuneelle fysioterapeutille. Koska jos on tunnistamisvaikeuksia ja lihakset ovat heikot, niin kaikista tehokkainta on mennä fysioterapeutille, jolla on biopalautelaitteet, ja joka antaa yksilöllistä (sinun elämäntilanteeseesi sopivaa) ohjausta lihasten löytämisessä, treenaamisessa ja seuraa kehitystä. Alkuun käytetään myös hoitosähköä lihasten stimuloimiseksi. Koska sinulla tuntuu näyttävän olevan motivaatio kohdallaan, mutta keinot hukassa.
tätä peesailen, itse kävin fysioterapeutilla harjoittamassa kyseisiä lihaksia ja voin kertoa että kyllä kannatti!
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistui mieleen tästä ketjusta että on semmoset sin citystä tilatut kuulat,käyttöohjeet vaan hukassa.....niissä kun ei ole mitään naruja niin voiko ne "hukkua" ja jäädä sisään vai kuin käytetään?Täysin tonttu siis....Neuvoja,kiitos![]()
Eivät ne mihinkään voi kadota![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen selvinnyt vaivasta käymällä pilateksessa ja pallojumpassa. lisäksi voit yhdynnän aikana koittaa puristaa kalua, ja udella tuntuuko. jos ei tunnu, jatkat hommaa vaan, ja siitä ne vahvistuu.
Mä tein joskus noin, ja äijä huudahti kun sattu kuulemma aivan perkeleesti. En ole sen jälkeen uskaltanut koittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistui mieleen tästä ketjusta että on semmoset sin citystä tilatut kuulat,käyttöohjeet vaan hukassa.....niissä kun ei ole mitään naruja niin voiko ne "hukkua" ja jäädä sisään vai kuin käytetään?Täysin tonttu siis....Neuvoja,kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Peset kädet ja otat sormin, jos et saa työnnettyä niitä ulos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla on muuten nuo smartballsit. Oon käyttänyt niitä, kun oon käynyt aerobicissä, bodypumpissa jne.. tehokasta treeniä, tulee 2 kärpästä yhdellä iskulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toimiitoimii:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla on muuten nuo smartballsit. Oon käyttänyt niitä, kun oon käynyt aerobicissä, bodypumpissa jne.. tehokasta treeniä, tulee 2 kärpästä yhdellä iskulla![]()
Samoissa jutuissa minäkin nyt uskallan pitää niitä smartballseja. Ja lisäksi vielä tanssiharkoissa tulee pidettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Oletko ajatellut, että voisit mennä aiheeseen erikoistuneelle fysioterapeutille. Koska jos on tunnistamisvaikeuksia ja lihakset ovat heikot, niin kaikista tehokkainta on mennä fysioterapeutille, jolla on biopalautelaitteet, ja joka antaa yksilöllistä (sinun elämäntilanteeseesi sopivaa) ohjausta lihasten löytämisessä, treenaamisessa ja seuraa kehitystä. Alkuun käytetään myös hoitosähköä lihasten stimuloimiseksi. Koska sinulla tuntuu näyttävän olevan motivaatio kohdallaan, mutta keinot hukassa.
tätä peesailen, itse kävin fysioterapeutilla harjoittamassa kyseisiä lihaksia ja voin kertoa että kyllä kannatti!
Voitko kertoa mitä tarkalleen ottaen siellä sitten tehään? Tutkitaanko sisukset jne?