surkeat lantiopohjanlihakset, surettaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä nyt alkuun kokeilen saanko mitään tuloksia aikaan kotona. Tein jo listan johon merkkaan joka päivältä montako minuuttia olen saanut pidettyä yhteen putkeen tuota kuulaa sisällä, tänään sain jo 5g painolla 10 minuuttia :) Ehkä se tästä kun alkaa joka päivä harjoittelemaan, jos en saa kotona tuloksia niin lääkäriinhän se on hakeuduttava!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
No minä nyt alkuun kokeilen saanko mitään tuloksia aikaan kotona. Tein jo listan johon merkkaan joka päivältä montako minuuttia olen saanut pidettyä yhteen putkeen tuota kuulaa sisällä, tänään sain jo 5g painolla 10 minuuttia :) Ehkä se tästä kun alkaa joka päivä harjoittelemaan, jos en saa kotona tuloksia niin lääkäriinhän se on hakeuduttava!

Juu, ei alussa liian kauaa niitä kuulia/kuulaa kannatta pitää. Sitä on sitten helppo taitojen lisääntyessä alkaa sitä aikaa jatkamaan.
Minulle kerrotiin alussa 10-15 min. olisi sopiva aika. Nyt menee vaikka koko päiväkin jo asiaan tottuneena.

Tuntuu vaan niin turhauttavalta päästä alkuun, nyt taas laitoin kuulan sisään eikä se pysy siellä hetkeäkään :( Vaikea tässä vaiheessa uskoa että nuo tuosta paranee enää :/

että kohdunsuuni on kovin alhaalla. Ensimmäinen kuula menee hyvin sisälle mutta toisen saa jo väkisin tunkea ja jää ihan vinoon. Helposti pullahtaa sitten ulos. Paras vaihtoehto minulle olisi narullinen yksi kuula. Sen verran huonot lihakset kuitenkin on että ne ihan pienet naruttomat kuulat valuu ulos. noi aquafleksit vois käydä mutta on niin kalliit.

Tuli nyt omaa napaa, sori. Minä en kehtaa fysioterapeutille mennä siitä syystä kun olen niin lihava. Tiedän et on hölmöä mutta kun toi maha on niin järkyttävän iso et en kehtaa kellee näytellä. Ja juu tiedän mikä siihen auttais mut itsekuria ei löydy...

Alkuperäinen kirjoittaja LTS:
Onko kenelläkään kokemuksia noista "halpis" jumppakuulista, mitä saa norm. postimyynneistä? Ajavatko saman asian kun esim. smartballsit?

Minulla on ollut kahdetkin halpikset, ja molemmat lensivät roskikseen.
Smartballsit on hyvät ja tiedän usealtakin taholta niiden saaneen kehuja. Itsellä kakskymppiä (viime vuonna) maksaneet kaksoispalloset ollut ja hyvä ostos. Materiaali siliconia, ja myös ne narut on samalla aineella pinnoitettu. Hygieniset ja miellyttävän mukavat käytössä

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hei, entäs sitten, niitä ihan pieniä kuulia...
kokemuksia?

On ihan kivat kapistukset ja omistan 4 kpl. Käytössä tilanteesta riippuen se 4 tai vain jos pidän kauempaa B) niin sitten 3.

Niissä on kiinteä sisus, eivät siis pidä hassua "rohinaa" kun liikkuu?

Kukaan ei voi tietää mitä siellä pyörii, ja ovat täysin äänettömät.

Biib ja vielä kysymys, että eikö muilla sitten tule seksihaluja kesken päivän, kun ne toiset kuulat helisee siellä sisällä?
Kyllä mulla ainakin alkaa tekeen mieli..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Biib ja vielä kysymys, että eikö muilla sitten tule seksihaluja kesken päivän, kun ne toiset kuulat helisee siellä sisällä?
Kyllä mulla ainakin alkaa tekeen mieli..

Kyllähän ne hyvältä tuntuu, ja jos laskee ajatukset hyrräilee, niin... :p :p :snotty:
Olen pitänyt jumpassakin niitä heliseviä (lievästi ääni kuuluu) mutta yleensä se mus ja taustahäly hukuttaa niiden äänen. Joten nou problems :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos smartballseja käyttää jumpassa, niin kuuleeko muut sen "kolinan"?

Luulin ja silloin eka kerran jonkun kuulevan pallojen ääntelyä jättäessäni ne sisääni aerobicin ajaksi.
Ei siellä kukaan sitä pientä kolinaa voi mitenkään kuulla. Sen jälkeen on tullut tavaksi yhdistää tämä pinppajumppa biciin, tai pilatekseen.

Yhteistyössä