surkeat lantiopohjanlihakset, surettaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullon tosi huonossa kunnossa lihakset. Siksi on hiukan rakkolaskeumaa ja alapää ummessa :(. Mies pystyy kyllä sinne "meneen" mutta joskus vaikeaa. Ummessa siis minäkin mutta muusta syystä kuin tiukkuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
olen selvinnyt vaivasta käymällä pilateksessa ja pallojumpassa. lisäksi voit yhdynnän aikana koittaa puristaa kalua, ja udella tuntuuko. jos ei tunnu, jatkat hommaa vaan, ja siitä ne vahvistuu.

Mä tein joskus noin, ja äijä huudahti kun sattu kuulemma aivan perkeleesti. En ole sen jälkeen uskaltanut koittaa :o

No onneksi olkoon, sulla on kireessä kunnossa paikat, toisin ku mulla :(

Ja muutenkin kuroutumassa umpeen, ei toivoakaan saada esim. jotain tampaxeja sisuksiin. Ei sekään kivaa ole, voin kertoa :/

mullakaan ei tamponi mene millään, kaikki muu kyllä ja kuulat pysyy hyvin :o

Mulla on ongelmia lähes kaikessa. Tamponi -asia ottaa päähän, koska mua ällöttää siteet :x :x :x Mut pistäpä tamponi väkisin sisälle, niin ei sitä pois saa ilman jotain pihtejä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Aika nopsaan ne kuntoon saa, kunhan osaa aloittaa.

Mutta miten hyvään kuntoon ne pitäisi saada?

Jos nyt näin alkuun teet näytösluonteisesti esityksiä, joissa imaiset kolikoita tussuusi yksi kerrallaan ja ampuilet ne sieltä yksi kerrallaan ulos.

Tollahan tienaisi, jos väittäisi, ettei saa niitä ulospäin lentämään... :whistle:

No minä tahtoisin saada ne sellaiseen kuntoon että seksi tuntuu paremmalta kuin nykyään, varsinkin miehen mielestä. Luulen että pari kertaa sattuneet lörpsähdykset on johtuneet vain siitä että minä olen niin löysässä kunnossa :( sanotaan näin, että niin tiukaksi kuin mahdollista! joten kaikki vinkit otetaan vastaan!

Hmm.. mistähän johtuu että kun laitoin smartballsit sisään hetkeksi ja sitten sen jälkeen laitoin tuon tyhjän aqua flex kuulan niin nyt tämä tyhjä aqua flex pysyy sisällä kävellessä ja hyppiessäkin, mutta aiemmin se valui pois? Pitääkö lihaksia jotenkin "valmistella" ennen kuin aloittaa jumpan näillä aqua flexeillä, tosin noissa ohjeissa ei mistään sellaisesta puhuta mitään..

Oletko ajatellut, että voisit mennä aiheeseen erikoistuneelle fysioterapeutille. Koska jos on tunnistamisvaikeuksia ja lihakset ovat heikot, niin kaikista tehokkainta on mennä fysioterapeutille, jolla on biopalautelaitteet, ja joka antaa yksilöllistä (sinun elämäntilanteeseesi sopivaa) ohjausta lihasten löytämisessä, treenaamisessa ja seuraa kehitystä. Alkuun käytetään myös hoitosähköä lihasten stimuloimiseksi. Koska sinulla tuntuu näyttävän olevan motivaatio kohdallaan, mutta keinot hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Oletko ajatellut, että voisit mennä aiheeseen erikoistuneelle fysioterapeutille. Koska jos on tunnistamisvaikeuksia ja lihakset ovat heikot, niin kaikista tehokkainta on mennä fysioterapeutille, jolla on biopalautelaitteet, ja joka antaa yksilöllistä (sinun elämäntilanteeseesi sopivaa) ohjausta lihasten löytämisessä, treenaamisessa ja seuraa kehitystä. Alkuun käytetään myös hoitosähköä lihasten stimuloimiseksi. Koska sinulla tuntuu näyttävän olevan motivaatio kohdallaan, mutta keinot hukassa.

tätä peesailen, itse kävin fysioterapeutilla harjoittamassa kyseisiä lihaksia ja voin kertoa että kyllä kannatti!

Muistui mieleen tästä ketjusta että on semmoset sin citystä tilatut kuulat,käyttöohjeet vaan hukassa.....niissä kun ei ole mitään naruja niin voiko ne "hukkua" ja jäädä sisään vai kuin käytetään?Täysin tonttu siis....Neuvoja,kiitos :)

Mie treenailen aina kun muistan ilman kuulia ja yhdynnöissä. Meillä on viis lasta ja mies on kyllä tuosta luomutreenistä tykännyt, itse asiassa tykkää vähän liikaakin, meinaa olla nopeus ongelmia ;). Mitään virtsankarkailuja sun muita ei ole sitten ollutkaan. Aloitin treenauksen jo silloin ennen lapsia.

Minullakin silloin esikoisen jälkeen ne ensimmäiset kokemukset kuulajumpasta olivat melko masentavia.
Sitten aloin pitää näitä (2 silikonipalloa) makuulla ollessani, ja sain ne paikat tottumaan niihin melko hyvin. Sen jälkeen varovasti kävelyä yms. antoi treenille vauhtia ja asia alkoi onnistua.
Nyt yli 3 vuotta on tullut liikuttua melko säännöllisesti kuulat siellä treenaamassa. Eivät häiritse päivän touhuja ja jumppa tulee lähes huomaamatta tehtyä.

Muistui mieleen tästä ketjusta että on semmoset sin citystä tilatut kuulat,käyttöohjeet vaan hukassa.....niissä kun ei ole mitään naruja niin voiko ne "hukkua" ja jäädä sisään vai kuin käytetään?Täysin tonttu siis....Neuvoja,kiitos :)

Eivät ne mihinkään voi kadota :)

tätä peesailen, itse kävin fysioterapeutilla harjoittamassa kyseisiä lihaksia ja voin kertoa että kyllä kannatti!

Voitko kertoa mitä tarkalleen ottaen siellä sitten tehään? Tutkitaanko sisukset jne?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Eivät ne mihinkään voi kadota :)

Niin mutta kuin ne saa pois....?Heh,ihan hävettää kysyä

olen selvinnyt vaivasta käymällä pilateksessa ja pallojumpassa. lisäksi voit yhdynnän aikana koittaa puristaa kalua, ja udella tuntuuko. jos ei tunnu, jatkat hommaa vaan, ja siitä ne vahvistuu.

Mä tein joskus noin, ja äijä huudahti kun sattu kuulemma aivan perkeleesti. En ole sen jälkeen uskaltanut koittaa :o

Minäkään en pysty ku satuinnaisesti ja kevyesti, muuten ruppee mies valittaan. :|

Minullakin semmoset irralliset 2 kuulaa ollut nykyään melko ahkerasti taas käytössä.
Laitan vaan sinne sisään yleensä aamulla pukeutumisen yhteydessä, ja annan olla itselle sopivan tuntuisen ajan. Yleensä pari tuntia, mutta tänäänkin lähes koko päivän sitten olivat. Eivät "katoa" mihinkään, ja tulevat ulos lihaksia supistelemalla.

Mulla on muuten nuo smartballsit. Oon käyttänyt niitä, kun oon käynyt aerobicissä, bodypumpissa jne.. tehokasta treeniä, tulee 2 kärpästä yhdellä iskulla :)

Samoissa jutuissa minäkin nyt uskallan pitää niitä smartballseja. Ja lisäksi vielä tanssiharkoissa tulee pidettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja toimiitoimii:
Mulla on muuten nuo smartballsit. Oon käyttänyt niitä, kun oon käynyt aerobicissä, bodypumpissa jne.. tehokasta treeniä, tulee 2 kärpästä yhdellä iskulla :)

Samoissa jutuissa minäkin nyt uskallan pitää niitä smartballseja. Ja lisäksi vielä tanssiharkoissa tulee pidettyä.

Toi on hyvä ja helppo treeni. Tuolla bicissä kun hypitään ja levitellään jalkoja niin alkuun joutui väkisinkin jännittämään kunnolla niitä lihaksia kun pelkäsin että ne pallot putoaa sieltä, mutta tosi nopeaan alkoi pysymään ilman että niitä edes ajattelin :)

Voitko kertoa mitä tarkalleen ottaen siellä sitten tehään? Tutkitaanko sisukset jne?

http://www.friski.fi/index.php?1554 tuosta linkistä selviää

Yhteistyössä