V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Lapsiparka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:ittestä toi on tosi kaunis penska.........oispa ittelläki ton näkösiä nii kelpais esitellä julkisistekki :/
Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:No onpa tosi korkkarit. Itse en antaisi lapselle tuollaisia kenkiä paitsi ehkä johonkin prinsessaleikkeihin. Mä en nää mitään väärää siinä että jos on rahaa niin ostaa vaatteita lapselleen vaikka miljoonilla. Kunhan ei kinua sitä rahaa sossun luukulta niihin vaatteisiin. Lopuksi voisin lisätä,että mielummin antaisin lapselle tuollaiset "korkkarit" kun crocsit jotka tuhoaa jalan rakenteen lopullisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:No onpa tosi korkkarit. Itse en antaisi lapselle tuollaisia kenkiä paitsi ehkä johonkin prinsessaleikkeihin. Mä en nää mitään väärää siinä että jos on rahaa niin ostaa vaatteita lapselleen vaikka miljoonilla. Kunhan ei kinua sitä rahaa sossun luukulta niihin vaatteisiin. Lopuksi voisin lisätä,että mielummin antaisin lapselle tuollaiset "korkkarit" kun crocsit jotka tuhoaa jalan rakenteen lopullisesti.
kyllä korkkarit on AIKUISELLEKIN huonommat kuin kroksit. Myös terveyskenkäkaupassa olen Grokseja nähnyt