Suri Cruise käyttää jo korkokenkiä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onpa tosi korkkarit. Itse en antaisi lapselle tuollaisia kenkiä paitsi ehkä johonkin prinsessaleikkeihin. Mä en nää mitään väärää siinä että jos on rahaa niin ostaa vaatteita lapselleen vaikka miljoonilla. Kunhan ei kinua sitä rahaa sossun luukulta niihin vaatteisiin. Lopuksi voisin lisätä,että mielummin antaisin lapselle tuollaiset "korkkarit" kun crocsit jotka tuhoaa jalan rakenteen lopullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
No onpa tosi korkkarit. Itse en antaisi lapselle tuollaisia kenkiä paitsi ehkä johonkin prinsessaleikkeihin. Mä en nää mitään väärää siinä että jos on rahaa niin ostaa vaatteita lapselleen vaikka miljoonilla. Kunhan ei kinua sitä rahaa sossun luukulta niihin vaatteisiin. Lopuksi voisin lisätä,että mielummin antaisin lapselle tuollaiset "korkkarit" kun crocsit jotka tuhoaa jalan rakenteen lopullisesti.

kyllä korkkarit on AIKUISELLEKIN huonommat kuin kroksit. Myös terveyskenkäkaupassa olen Grokseja nähnyt

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:

kyllä korkkarit on AIKUISELLEKIN huonommat kuin kroksit. Myös terveyskenkäkaupassa olen Grokseja nähnyt

Mulle sano fyssari että pieni korko on hyväksi,mutta crocseja ei voi suositella. Ne ei tue jalkaa millään tavoin.

ehkä suri on halunnut ite tollaset kengät kaupasta ja/tai ehkä hän on halunnut itse laittaa tollaset kengät...? ja jos tollaset on yhessä kuvassa tytöllä jalassa ei tarkota että lapsi hyppii korot solmussa kaiket päivät. katoin niitä kuvia lisää ja muissa kuvissa näytti olevan ihan tavan lenkkarit jalassa. voi lapsi parka.. :D

No kyllä meilläkin annetaan typyn joskus hienostella. Niin "korkkareilla" kuin huulipunallakin. Minusta se kuuluu tyttöyteen ja leikkimiseen, eikä sillä ole mitään tekemistä "aikuisena olemisen" kanssa! Toki jos ottaa kaiken niin hemmetin vakavasti, niin sitten varmasti. Tiettyihin asioihin on vaan osattava suhtautua pienellä huumorilla. =)

On muuten aivan äärettömän kaunis lapsi tuo Suri!

Juu eihän tuo nyt paha ollut, aattelin et se on rompostanu jossain kunnon korkkareissa! :laugh:

nuohan on ihan kesyt, joista lapsi iteki tykkää ku tahtoo "hienostella". Alemmissa kuvissa oliki jo tennarit jalassa...
Kyllä meilläki tytöt välillä leikkii äidin korkkareilla, ja meikkaavat leikeissään. Niin olen iteki lapsena tehnyt. :)

Siis tää oli tääl jo sata vuotta sitte. ja jos katotte ne kaikki kuvat ni sil oli muissa kuvissa tennarit jalassa. kyl meidänki tytöt on leikkinyt prinsessaa piikukorkkarit jalassa,ei kai ne jalat pienestä kävelystä rikki mee. kuhan taas on pitänyt keksii raflaava otsikko.

Todella matalat kengäthän noin on. Ja tuskin Suria on pakotettu niitä pitämään. Tuntuu tyttö olevan kuin minunkin tytöt eli haluavat vaatteilla (ja leikkikorkkareilla) koreilla.

Enemmän kuin nuo korkkarit pisti silmään teksti Surin kouluttamisesta. Tomppa pitää lasta erikoislahjakkuutena (mitä voinkin olla) ja Suri opiskelee ranskaa ja espanjaa jo, ottaa tanssitunteja jne. Ettei vai iskän valtava kunnianhimo tekisi nyt tässä töitä lapsuuden kustannuksella :/

Yhteistyössä