Suppareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supistukset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

supistukset

Vieras
Miten olette kokeneet enneaikaiset supistukset. Painon tunteena alapäässä? Vatsan kovettumisena? Mulle on tullu viime aikoina kävellessä kahta viimeksi mainittua. Oonkin menossa siitä näytille.

Pääsin loppuun asti ja meni muistaakseni 5 päivää yli vaikka joka lekuri sano jo aika aikasilla viikoilla et poika tulis ennen aikasena ulos kun oli niin alhaallakin ja ylihän se tietenki meni, kun ite olin joka päivä valmiina menossa :D

mulla alkoi kipeet supparit rv 20. polttavaa menkkamaista kipua alamahassa sekä selässä. välillä paineentunne kuin lapsi olisi painunut alaspäin. myös kohdunsuuta jurppi. nyt raskausviikko 33 eikä juuri supistele enää. että kai loppuun asti mennään. sormelle oon ollu auki 26 viikoista asti. nyt en tilannetta tiiä.

Kätilö sano mulle niïstä että ne on ns harjoitus supistuksia ku maha kovenee, mulla alko ne toisen kans joskus 25 vkon tienoilla ja hyvin päästiin loppuun saakka. Ekan kans ei ollu moisia.

Aika aikaisessa vaiheessa alkoi tästä pikkukakkosesta harjoitussupparit, eli maha koveneminen alkoi jo ennen puoliväliä ja on ollut melkein päivittäistä. Nyt viikkoja 38 eikä ollut edes auki paikat viikolla 36. Ei tunnettakaan että olisi tulossa.. kätilö sanoi rakenneultrassa että sehän on vain hyvä asia että kohtu harjoittelee koko raskauden ja monet, varsinkaan ensisynnyttäjät eivät välttämättä edes huomaa sitä.

Yhteistyössä