supernatural <3 heruttelupinoksi muuttui :D

...
Mistä mistä mistä???? :eek: Mulla on eka tuotantokausi ja muita en ole vielä raaskinu ostaa. kaksi ekaa kautta tuli töllöstä ysin aikaa, ja loput kaudet jossain yhden aikaa yöllä niin ei ole pystyny kattoo :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mistä mistä mistä???? :eek: Mulla on eka tuotantokausi ja muita en ole vielä raaskinu ostaa. kaksi ekaa kautta tuli töllöstä ysin aikaa, ja loput kaudet jossain yhden aikaa yöllä niin ei ole pystyny kattoo :/
http://www.fin-tv.com/browse-supernatural-videos-1-date.html

3. kauden 3. jaksoon asti on.
 
Mä en kestä katsoa tuolta fintvstä enää mitään :snotty:
Leffaa saat ladata puoli iltaa ja siltikin saattaa katkasta ratkaisevassa paikassa eikä näe sitä loppuun.
Kaikki tuolla samaa tuntuu valittavan, mä ennemmin katson ilman tekstityksiä kaikki kun menetän enää koskaan tuolla hermojani :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mä en kestä katsoa tuolta fintvstä enää mitään :snotty:
Leffaa saat ladata puoli iltaa ja siltikin saattaa katkasta ratkaisevassa paikassa eikä näe sitä loppuun.
Kaikki tuolla samaa tuntuu valittavan, mä ennemmin katson ilman tekstityksiä kaikki kun menetän enää koskaan tuolla hermojani :snotty:
mulla ei oo tullu eteen vielä moista vaikka oon 17 jaksoo tosta supernaturalista katsonu :eek:

paria jaksoa oon joutunu odottaa mut kyllä melkein kaikki on pyöriny alusta loppuun saakka taukoomatta. leffoja en oo vielä kattonu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
paria jaksoa oon joutunu odottaa mut kyllä melkein kaikki on pyöriny alusta loppuun saakka taukoomatta. leffoja en oo vielä kattonu.
Ei kannata tuolla leffoja katsoakkaan.
Me ollaan pari katsottu miehen kanssa. Toista latasin ties miten monta tuntia ja sitten se pätkäs 60min kohdalla, eikä nähty loppua.
Toinen pätkäs myös jatkuvasti itsestään, eikä sitä saanut kelattua eteenpäin sillä playerilla ja aina ois alusta joutunut katsomaan.
En kyllä pysty suosittelemaan, sarjat saattaa toimia paremmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
paria jaksoa oon joutunu odottaa mut kyllä melkein kaikki on pyöriny alusta loppuun saakka taukoomatta. leffoja en oo vielä kattonu.
Ei kannata tuolla leffoja katsoakkaan.
Me ollaan pari katsottu miehen kanssa. Toista latasin ties miten monta tuntia ja sitten se pätkäs 60min kohdalla, eikä nähty loppua.
Toinen pätkäs myös jatkuvasti itsestään, eikä sitä saanut kelattua eteenpäin sillä playerilla ja aina ois alusta joutunut katsomaan.
En kyllä pysty suosittelemaan, sarjat saattaa toimia paremmin.
okei.. tää sarja on kyl toiminu mallikkaasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Nuo on jotain niin hottia :p :p :p
Onneks ei mies tiedä miten herkkuja on oikeesti, muuten loppuis pian meidän supernatural maratoonit :D
Mun mies tietää kyl mut onneks sitä ei haittaa :p
Kai sitä nyt nainen fantasioida saa mut mieski sano että sit saa riittää jos sänky puuhissa alkaa kuulumaan veljesten nimiä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Nuo on jotain niin hottia :p :p :p
Onneks ei mies tiedä miten herkkuja on oikeesti, muuten loppuis pian meidän supernatural maratoonit :D
Mun mies tietää kyl mut onneks sitä ei haittaa :p
Kai sitä nyt nainen fantasioida saa mut mieski sano että sit saa riittää jos sänky puuhissa alkaa kuulumaan veljesten nimiä :LOL: :LOL: :LOL:
muahhahahahaha!!!!!!! :LOL: :LOL:


"uuuuhh DEAN"!! "ooooohhh SAAAAMM" :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä