supernatural <3 heruttelupinoksi muuttui :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Nyt mä oon myyty :heart: :heart:
Mä en oo koskaan oikein tota sarjaa seurannut enkä kiinnittänyt huomiota noihin näyttelijöihin ollenkaan :snotty: Olis ehkä kannattanu :D
ei se ole myöhäistä vielä:D aloitussivulla on linkki jaksoihin. 18. jakso alkaa nyt pyöriä mulla
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Nyt mä oon myyty :heart: :heart:
Mä en oo koskaan oikein tota sarjaa seurannut enkä kiinnittänyt huomiota noihin näyttelijöihin ollenkaan :snotty: Olis ehkä kannattanu :D
ei se ole myöhäistä vielä:D aloitussivulla on linkki jaksoihin. 18. jakso alkaa nyt pyöriä mulla
Hitto ja mulla ei toimi ÄÄNET! Kone on vanha kakka eikä siis onnaa toi kattominen!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Nyt mä oon myyty :heart: :heart:
Mä en oo koskaan oikein tota sarjaa seurannut enkä kiinnittänyt huomiota noihin näyttelijöihin ollenkaan :snotty: Olis ehkä kannattanu :D
ei se ole myöhäistä vielä:D aloitussivulla on linkki jaksoihin. 18. jakso alkaa nyt pyöriä mulla
Okei, täytyy laittaa linkki talteen :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä oon kattonut jo vitoskauden loppuun :) kutosta odotellessa..
:kieh:

pitää jostain kaivaa noi loput jaksot.. mut onneks on liuta vielä katsomatta :heart:
Niinpä..Nyt on vähän tympeetä oottaa syyskuuhun asti kun alkaa vasta sillon seuraava season. Mutta on se sen väärti <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
noh, josko ostais vaikka ne kaudet sit boksina joskus...
Onko niitä myynnissä muuten tollasena boksina??? Mul olis synttärit tulossa :D :D :whistle:
on.

http://www.discshop.fi/shop/search_solr.php?lang=&cont=ds&soktext=supernatural&subsite_set=movies&lang=fi&subsite=start&&ref=

4. kauteen asti on tekstit. 5. saa ilman tekstejä kun se on tuonti. varmaan tulee myös sit teksteillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Siis toi 4 kausi ei oo tullu suomessa töllöstä vielä??? Mä en ainakaan muista!!
4. kausi onki tuonti mut siihen on suomalaiset tekstit laitettu. Luultavasti jenkeistä tilattu.
Nii mut kai se silti töllöst tulee joskus vielä?
kai se tulee... paree ois!

mut saa sen tuolta sit
 

Yhteistyössä