Kilttimies aloittaa sitten tänä kesänä kalastuksen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenna vien auton verstaalle missä sille asennetaan koukku. Matkalla kotiin käyn ostamassa verkkoja, katiskoja ja merkkejä. Seuraavaksi alan kyttäämään sopivaa venettä ja traileria. Periaatteessa speksit ei ole kummoiset vaan se riittää että pääsee turvallisesti kunnan kalastusvesille ja takaisin. Toukokuun lopussa hommaan luvat ja kesäkuussa lähden sitten koettelemaan onneani.
 
vierailija
Katiska tuntuisi itselle helpoimmalta tavalta.
Olen aivan varma, että verkot olisi niin solmussa jo ennen kuin saisin ne vesille ja saati sitten ylös sieltä järvestä niin että niissä olisi kaloja verkossa kiinni.
Ulko/jouluvalojen setvimisessäkin meinaa mennä hermot.

Jos mulla olisi maatila, ostaisin varmaan kanoja ja kukon tietty.
Tulisi ainakin kananmunia. Voi olla, ettei lihoiksi pystyttäisi laittamaan. Olisi sell. eläkeläiskanoja tepastelemassa ympäriinsä.
 
vierailija
Huomenna vien auton verstaalle missä sille asennetaan koukku. Matkalla kotiin käyn ostamassa verkkoja, katiskoja ja merkkejä. Seuraavaksi alan kyttäämään sopivaa venettä ja traileria. Periaatteessa speksit ei ole kummoiset vaan se riittää että pääsee turvallisesti kunnan kalastusvesille ja takaisin. Toukokuun lopussa hommaan luvat ja kesäkuussa lähden sitten koettelemaan onneani.
Arvostan!👍🏼 Olette innoittajani ja esikuvani.
 
vierailija
Katiska tuntuisi itselle helpoimmalta tavalta.
Olen aivan varma, että verkot olisi niin solmussa jo ennen kuin saisin ne vesille ja saati sitten ylös sieltä järvestä niin että niissä olisi kaloja verkossa kiinni.
Ulko/jouluvalojen setvimisessäkin meinaa mennä hermot.

Jos mulla olisi maatila, ostaisin varmaan kanoja ja kukon tietty.
Tulisi ainakin kananmunia. Voi olla, ettei lihoiksi pystyttäisi laittamaan. Olisi sell. eläkeläiskanoja tepastelemassa ympäriinsä.
Minäkin haluaisin ostaa maatilan taloineen ja rakennuksineen ja tiluksineen. Olisin omavarainen.
 
vierailija
Katiska tuntuisi itselle helpoimmalta tavalta.
Olen aivan varma, että verkot olisi niin solmussa jo ennen kuin saisin ne vesille ja saati sitten ylös sieltä järvestä niin että niissä olisi kaloja verkossa kiinni.
Ulko/jouluvalojen setvimisessäkin meinaa mennä hermot.

Jos mulla olisi maatila, ostaisin varmaan kanoja ja kukon tietty.
Tulisi ainakin kananmunia. Voi olla, ettei lihoiksi pystyttäisi laittamaan. Olisi sell. eläkeläiskanoja tepastelemassa ympäriinsä.
Kuulostaa sympaattiselta, en minäkään raatsisi murjoa lintukarjaani.🐔
 
vierailija
Huomenna vien auton verstaalle missä sille asennetaan koukku. Matkalla kotiin käyn ostamassa verkkoja, katiskoja ja merkkejä. Seuraavaksi alan kyttäämään sopivaa venettä ja traileria. Periaatteessa speksit ei ole kummoiset vaan se riittää että pääsee turvallisesti kunnan kalastusvesille ja takaisin. Toukokuun lopussa hommaan luvat ja kesäkuussa lähden sitten koettelemaan onneani.
Koettaisitko löytää itsesi uudestaan?

Eilen olit pari tuntia heränneenä ja jopa tunnustit harhasi vaimosta ja kiviläävästä ym
 

Yhteistyössä