Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole olemassa alkoholitonta viiniä. Se on mehua.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:en ole koskaan maistanut alkoholitonta viinià
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:en ole koskaan maistanut alkoholitonta viinià
En minäkään,onkohan oikeesti pahaa? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:en ole koskaan maistanut alkoholitonta viinià
En minäkään,onkohan oikeesti pahaa? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Mäki olin tulossa suosittelemaan viiniä mutta kun luin että tarvitaan vinkkejä alkoholittomaan niin enhän mä sellasia tiedäMä en oo kyl ikinä ymmärtäny alkoholittomia juomia jostain syystä (joo ehkä oon deeku
), mie juon ennemmin Pepsiä kun alkoholitonta siideriä tms
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Mäki olin tulossa suosittelemaan viiniä mutta kun luin että tarvitaan vinkkejä alkoholittomaan niin enhän mä sellasia tiedäMä en oo kyl ikinä ymmärtäny alkoholittomia juomia jostain syystä (joo ehkä oon deeku
![]()
Pepsiä ja juustoja. :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Mäki olin tulossa suosittelemaan viiniä mutta kun luin että tarvitaan vinkkejä alkoholittomaan niin enhän mä sellasia tiedäMä en oo kyl ikinä ymmärtäny alkoholittomia juomia jostain syystä (joo ehkä oon deeku
![]()
Alkoholitonta viiniä ja juustoja :x :x :x Kuuluu kyllä ihan samaan kategoriaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Mäki olin tulossa suosittelemaan viiniä mutta kun luin että tarvitaan vinkkejä alkoholittomaan niin enhän mä sellasia tiedäMä en oo kyl ikinä ymmärtäny alkoholittomia juomia jostain syystä (joo ehkä oon deeku
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pepsiä ja juustoja. :x![]()
Alkoholitonta viiniä ja juustoja :x :x :x Kuuluu kyllä ihan samaan kategoriaan...
En voi tietää, kun en ole maistanut. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pepsiä ja juustoja. :x![]()
En voi tietää, kun en ole maistanut. :xmas:
Glögi on parempaa, ota sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olin 'meidän' Alkosta hakemassa alkotonta punkkua. Ei tarvinnut miettiä mitä ottaa, kun oli tasan yksi vaihtoehto sekä punkusta, että valkkaristaJa tuo pitäis vielä mukamas olla viineihin erikoistunu Alko :O