Suositteleppa viiniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
alkoholitonta, kiitos. Ei jouluherkkuja voi syödä ilman lasillista viiniä. :p :xmas: Elikkäs puna ja valkoviiniä kinkun ja kalan kanssa, sekä jälkiruokaviini juustojen kanssa.

Mä olin 'meidän' Alkosta hakemassa alkotonta punkkua. Ei tarvinnut miettiä mitä ottaa, kun oli tasan yksi vaihtoehto sekä punkusta, että valkkarista :) Ja tuo pitäis vielä mukamas olla viineihin erikoistunu Alko :O

Alkossa on ainakin yhtälajia alkoholitonta viiniä, mutta kyllä se on kuin marjamehua. Ja valkkaria on mun mielestä kans. Mutta kahtena jouluna jouduin sitä litkiä, kun raskaana olin, tosin pienet hörpyt maistoin kyllä tavallistakin :)

Mäki olin tulossa suosittelemaan viiniä mutta kun luin että tarvitaan vinkkejä alkoholittomaan niin enhän mä sellasia tiedä :o Mä en oo kyl ikinä ymmärtäny alkoholittomia juomia jostain syystä (joo ehkä oon deeku :D ), mie juon ennemmin Pepsiä kun alkoholitonta siideriä tms :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en ole koskaan maistanut alkoholitonta viinià

En minäkään,onkohan oikeesti pahaa? :snotty:

luulen ettà on makuasia, mutta eipà noita taideta oikeasti luokitella kunnon viineiksi. muutenkin esim parhaissa punaviineissà prosentit on luokkaa 13 (ei esim 11%). suosittelin siis prosenteilla (juokaa vàhemmàn ja parempaa, mun mottoni)

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Mäki olin tulossa suosittelemaan viiniä mutta kun luin että tarvitaan vinkkejä alkoholittomaan niin enhän mä sellasia tiedä :o Mä en oo kyl ikinä ymmärtäny alkoholittomia juomia jostain syystä (joo ehkä oon deeku :D ), mie juon ennemmin Pepsiä kun alkoholitonta siideriä tms :D

Pepsiä ja juustoja. :x :laugh:

Alkoholitonta viiniä ja juustoja :x :x :x Kuuluu kyllä ihan samaan kategoriaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

Alkoholitonta viiniä ja juustoja :x :x :x Kuuluu kyllä ihan samaan kategoriaan...

En voi tietää, kun en ole maistanut. :xmas:

Oho en mä ajatellukkaa (tai huomannu) noita juustoja :D Tosin mä oon ite tosi huono noiden juustojen kanssa että vetäisin varmaa Oltermannia ja Pepsiä :D

En voi tietää, kun en ole maistanut. :xmas:

Glögi on parempaa, ota sitä!

Joo kyllä mäki glögiä joisin ennemmin kuin alkoholitonta viiniä :)

Jokin aika sitten oli jossain juttua espanjalaisesta punaviinistä, joka on tehty ihan alunperin alkoholilla ts. oikeaksi viiniksi ja siitä on alkoholi poistettu. Sen makua kehuttiin suht hyväksi. Kaupan litkut sun muut ainakin kannattaa kiertää todella kaukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin 'meidän' Alkosta hakemassa alkotonta punkkua. Ei tarvinnut miettiä mitä ottaa, kun oli tasan yksi vaihtoehto sekä punkusta, että valkkarista :) Ja tuo pitäis vielä mukamas olla viineihin erikoistunu Alko :O

viini on alkoholipitoista juomaa, alko on erikoistunut alkoholijuomien myyntiin.
menkää mehukauppaan ostamaan sitä mehuanne.

Yhteistyössä