V
"vesi"
Vieras
Tulipa mieleeni elävästi tuosta maitokeskustelusta kun kävimme noin reilu vuosi sitten miehen kanssa yhdessä ravintolassa kahdelteen vähän romanttista iltaa viettämässä.
Oli kyllä viimisenpäälle noin muuten mutta se tarjoilijan törkeä käytös.
Olin mieheni kanssa kahden romanttisella illallisella, mies joi olutta ja minä vettä ja siitäkös riemu repesi.
Tilasin pääruuaksi kalaa ja kokoajan juomaksi vettä.
Tarjoilija toi kalatilauksen jälkeen käteeni viinilistan ja alkoi suosittelemaan,
kerroin että ei kiitos ja tämä vesi riittää.
Hän alkoi pitämään luentoa kuinka kalan kanssa kuuluu nauttia valkoviiniä.
Sanoin edelleen kauniisti ei kiitos ja juon vain vettä.
Tarjoilija alkaa suosittelemaan jos edes maistasin valkoviiniä ja hän toisi jotakin jos sitten maistuisi.
Sanoin ei kiitos olen raskaana ja kuskina joten ei juomaksi.
Tarjoilija silmin nähden suuttui kun en ottanut sitä viiniä.
Tuli kala pöytään ja hän juoksi kokoajan edelleen kysymään jos nyt kuitenkin maistaisit sitä viiniä kun se sopisi niin hyvin kalan painikkeeksi.
Kiitin edelleen ja sanoin ei kiitos.
Kun olimme ruokailleen ja nauttineet lopuksi jälkiruuan ja kahvit tarjoilija muistutti vielä lopuksi että hienoihin tapoihin sitten kuuluisi ottaa kalan kanssa valkoviiniä.
Oli muuten viiminen kerta kun tuossa ravintolassa kävimme
Palautetta laitoimme sähköpostin kera tuonne ravintolaan ja koskaan emme vastausta saaneet miksi minua painostettiin juomaan sitä viininlitkua josta en edes muulloinkaan pidä.
Jos kerran on pakko ottaa viiniä ruuan kanssa niin voisiko se lukea siinä listassa, emme tarjoile ja myy kalaa ym jos et juo sitä tai tätä tämän ruuan kanssa.
Oli kyllä viimisenpäälle noin muuten mutta se tarjoilijan törkeä käytös.
Olin mieheni kanssa kahden romanttisella illallisella, mies joi olutta ja minä vettä ja siitäkös riemu repesi.
Tilasin pääruuaksi kalaa ja kokoajan juomaksi vettä.
Tarjoilija toi kalatilauksen jälkeen käteeni viinilistan ja alkoi suosittelemaan,
kerroin että ei kiitos ja tämä vesi riittää.
Hän alkoi pitämään luentoa kuinka kalan kanssa kuuluu nauttia valkoviiniä.
Sanoin edelleen kauniisti ei kiitos ja juon vain vettä.
Tarjoilija alkaa suosittelemaan jos edes maistasin valkoviiniä ja hän toisi jotakin jos sitten maistuisi.
Sanoin ei kiitos olen raskaana ja kuskina joten ei juomaksi.
Tarjoilija silmin nähden suuttui kun en ottanut sitä viiniä.
Tuli kala pöytään ja hän juoksi kokoajan edelleen kysymään jos nyt kuitenkin maistaisit sitä viiniä kun se sopisi niin hyvin kalan painikkeeksi.
Kiitin edelleen ja sanoin ei kiitos.
Kun olimme ruokailleen ja nauttineet lopuksi jälkiruuan ja kahvit tarjoilija muistutti vielä lopuksi että hienoihin tapoihin sitten kuuluisi ottaa kalan kanssa valkoviiniä.
Oli muuten viiminen kerta kun tuossa ravintolassa kävimme
Palautetta laitoimme sähköpostin kera tuonne ravintolaan ja koskaan emme vastausta saaneet miksi minua painostettiin juomaan sitä viininlitkua josta en edes muulloinkaan pidä.
Jos kerran on pakko ottaa viiniä ruuan kanssa niin voisiko se lukea siinä listassa, emme tarjoile ja myy kalaa ym jos et juo sitä tai tätä tämän ruuan kanssa.