Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25320703:iPhone
Miks se on niin hyvä? Kaikki sitä hehkuttaa. Joo osaan googlettaa mut käyttäjän näkökulmaa?
Siinä taas yks katkera pc-käyttäjä joka ei ole macien kanssa työskennellytkään. Joo en jaksa tapella, molemmista kokemusta ja tiedän kummat toimii. Hinta on sivuseikka kun sillä taataan työmukavuus ja -sujuvuus eikä tartte olla koko ajan rautaa takomassa ja päivittelemässä. En halua käyttää aivojani tietotekniikan kanssa (sitä tehkööt tietokoneinsinöörit) vaan tehdä omaa työtäni sujuvasti.