Suosittele puhelinta.. Millainen on hyvä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menossa ostoksille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse käyttäny iphonea, htc malleja laidasta laitaan ja nokialaisia. N9:säs ehdottomasti paras näytön toimivuus. tarkoitan siis että siinä on helppo liikkua todella sulavasti yms. iphone hyvä jos tykkäät puhelimesta jossa ei tarvi omia aivoja käyttää
 
Miks se on niin hyvä? Kaikki sitä hehkuttaa. Joo osaan googlettaa mut käyttäjän näkökulmaa?

Ei ole hyvä. Ei kestä pakkasta, hajoaa helposti. Huono kuuluvuus, death grip katkoo puheluita. Huono selain, joka paikkaan pitää olla oma appsi kun selaimella ei pääse. Huono akkukesto, itunesin kautta tiedonsiirto (ei voi siirtää suoraan usbpiuhalla). Markkinoinnin riemuvoitto, myydään tuplahinnalla huonompaa tavaraa. Sama kuin maceissa, paremman pc:n saa halvemmalla.
 
[QUOTE="asiantuntija";25321411]Ei ole hyvä. Ei kestä pakkasta, hajoaa helposti. Huono kuuluvuus, death grip katkoo puheluita. Huono selain, joka paikkaan pitää olla oma appsi kun selaimella ei pääse. Huono akkukesto, itunesin kautta tiedonsiirto (ei voi siirtää suoraan usbpiuhalla). Markkinoinnin riemuvoitto, myydään tuplahinnalla huonompaa tavaraa. Sama kuin maceissa, paremman pc:n saa halvemmalla.[/QUOTE]

:D Siinä taas yks katkera pc-käyttäjä joka ei ole macien kanssa työskennellytkään. Joo en jaksa tapella, molemmista kokemusta ja tiedän kummat toimii. Hinta on sivuseikka kun sillä taataan työmukavuus ja -sujuvuus eikä tartte olla koko ajan rautaa takomassa ja päivittelemässä. En halua käyttää aivojani tietotekniikan kanssa (sitä tehkööt tietokoneinsinöörit) vaan tehdä omaa työtäni sujuvasti.
 
:D Siinä taas yks katkera pc-käyttäjä joka ei ole macien kanssa työskennellytkään. Joo en jaksa tapella, molemmista kokemusta ja tiedän kummat toimii. Hinta on sivuseikka kun sillä taataan työmukavuus ja -sujuvuus eikä tartte olla koko ajan rautaa takomassa ja päivittelemässä. En halua käyttää aivojani tietotekniikan kanssa (sitä tehkööt tietokoneinsinöörit) vaan tehdä omaa työtäni sujuvasti.

Sehän maceissä onkin vikana ku päivityskin maksaa mansikoita. Macistä menee webbi kamera rikki, ni pitää viedä koko laitos huoltoon. Pc:llä riittää ku vie kameran. Ja sit päästäänkin pelaamiseen. Jos haluaa oikeasti pelata ni ei onnistu macillä. macci on musiikitekijöitä varten ja aivottomille. ja facebookkajia. on vaa helkutin kallis facebook kone.
 

Yhteistyössä