suositelkaas YHDISTELMÄVAUNUJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on Bora Kombi-yhdistelmät syksyllä ostetut ja oon ollu tosi tyytyväinen!Mukana oli kova kantokoppa (edellisissä abc-yhdistelmissä oli pehmee ja mä inhosin sitä pientä pussukkaa!) ja jalkapeite.Tavaratila niin iso et saa kolmekin kauppakassia mahtuun.Mä rakastan niitä!!Ja oli halvatkin, vaan 300e!

Meillä Gessleinin Swingit myös, vm.07. Reilu seitsemän kuukautta ollaan niitä nyt käytetty ja olen kyllä tyytyväinen valintaani. Aivan nappivaunut meille!

Emmaljungat oli kahdella edellisellämme, eikä kyllä niistäkään pahaa sanottavaa. Meille vaan turhan isot (duo edget oli), kun piti aina olla säilössä joko ratasosa tai koppa. Eivätkä autoon mahtuneet, ellei irrotettu kaikkia pyöriä. Muuten olivat kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Niin ja brioihin kuuluu jalkapeite hintaan, ei tartte ostaa erikseen kuten emmaljungissa

Emmaljunga Duo Edge kuuluu kaksi jalkapeitettä mukaan (ainakin Sport mallissa). Myös meillä ollaan todella tyytyväisiä Emmaljungiin. Vaunukoppa oli todella tilava ja meni pitkään.
Brioa harkittiin, mutta olivat mielestämme "heppoisan" tuntuset.

Gesslein on todella hyvä merkki, samoin kyllä tuo Emmaljunga. Kävin aiemmin Vauvan sivuilla ja siellä oli tosi hyvältä kuulostavat Brion Kombit myynnissä, 400e oli pyynti.

Mulle tuli sellainen mieleen, kun tuossa joku mainitsi Briot heppoisiksi. Onko nuo Emmaljungan duo edget juuri ne, missä vaunukoppa/ratasosa on korkealla? Sitten, kun lapsi jo istuu ja liikkuu, kiikkerämpiä vaunuja on ne, joissa ratasosa on korkealla!

Edgeissä vaununkoppa on korkealla, jotta vauvaa on helppo hoitaa, mutta ratasosa kiinnitetään huomattavasti matalemmalle. Turvallisemmat ja lapsen helpompi kiivetä itse rattaisiin. Ja kiikkeriksi Edgejä ei voi sanoa pahalla tahdollakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras jatkaa:
Edgeissä vaununkoppa on korkealla, jotta vauvaa on helppo hoitaa, mutta ratasosa kiinnitetään huomattavasti matalemmalle. Turvallisemmat ja lapsen helpompi kiivetä itse rattaisiin. Ja kiikkeriksi Edgejä ei voi sanoa pahalla tahdollakaan...

Ok. No sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuli sellainen mieleen, kun tuossa joku mainitsi Briot heppoisiksi. Onko nuo Emmaljungan duo edget juuri ne, missä vaunukoppa/ratasosa on korkealla? Sitten, kun lapsi jo istuu ja liikkuu, kiikkerämpiä vaunuja on ne, joissa ratasosa on korkealla!

Vaunuosa on ylhäällä, mutta kun siirrytään Duo Edgeissä ratasosaan, se tulee alemmaksi kuin tuo itse vaunuosa. Ja ei missään vaiheessa kiikkerä. Tuo brion heppoisuus tuntui lähinnä rungon löysyytenä ( meidän mielestämme). Briot ovat toki hyvät vaunut, mutta eivät olleet meille sopivat. En siis todellakaan hauku kyseisiä vaunuja.

Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.

Tähän mun on sanottava vastalause. Briot käytössä olleen pian kaksi vuotta, eikä mikään paikka ole hajonnut. Aivan varmasti joka ikisellä vaunumerkillä on maanantaikappaleensa, myöskin Emmaljungalla.

Alkuperäinen kirjoittaja lissää:

Tähän mun on sanottava vastalause. Briot käytössä olleen pian kaksi vuotta, eikä mikään paikka ole hajonnut. Aivan varmasti joka ikisellä vaunumerkillä on maanantaikappaleensa, myöskin Emmaljungalla.

Joo, on varmasti huonoja kappaleita emmaljungalla, mut mun ja kavreideni tielle on sattunu vain huonoja brioja.

Joo, on varmasti huonoja kappaleita emmaljungalla, mut mun ja kavreideni tielle on sattunu vain huonoja brioja.

No onneks niin ei ole käynyt mulle ja mun kavereille ;)

No onneks niin ei ole käynyt mulle ja mun kavereille ;)

Onneksi :D

Meidän briot ei oo ainakaan mitenkään rimpulat. Oikeen tukevat on ja kuitenkin kevyet työntää. Emmaljungista olen itse kuullut paljon, että ne menevät helposti rikki/niissä on erilaisia vikoja, ja vaikka takuu olisikin voimassa niin huolto kestää kauan. Tottahan kaikilla merkeillä on omat "tyyppivikansa", mutta emmaljungan vaunuissa kuulemma paljon vikoja kalliiseen hintaan nähden. Siksi en emmaljungia koskaan ostanut vaan valitsin briot, ja olen niihin ollut erittäin tyytyväinen =)

Yhteistyössä