Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Se on nykysin lastenmaailma siinä alakerrassa , ruokakaupan vieressä, siel on lelut ja lastentarvikkeet samalla puolella, niin ja lasten vaatteetkin tais olla.
Juups. Kuopiosta minäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Niin ja brioihin kuuluu jalkapeite hintaan, ei tartte ostaa erikseen kuten emmaljungissa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras jatkaa:Edgeissä vaununkoppa on korkealla, jotta vauvaa on helppo hoitaa, mutta ratasosa kiinnitetään huomattavasti matalemmalle. Turvallisemmat ja lapsen helpompi kiivetä itse rattaisiin. Ja kiikkeriksi Edgejä ei voi sanoa pahalla tahdollakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli sellainen mieleen, kun tuossa joku mainitsi Briot heppoisiksi. Onko nuo Emmaljungan duo edget juuri ne, missä vaunukoppa/ratasosa on korkealla? Sitten, kun lapsi jo istuu ja liikkuu, kiikkerämpiä vaunuja on ne, joissa ratasosa on korkealla!
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.
Alkuperäinen kirjoittaja lissää:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.
Tähän mun on sanottava vastalause. Briot käytössä olleen pian kaksi vuotta, eikä mikään paikka ole hajonnut. Aivan varmasti joka ikisellä vaunumerkillä on maanantaikappaleensa, myöskin Emmaljungalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Alkuperäinen kirjoittaja lissää:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.
Tähän mun on sanottava vastalause. Briot käytössä olleen pian kaksi vuotta, eikä mikään paikka ole hajonnut. Aivan varmasti joka ikisellä vaunumerkillä on maanantaikappaleensa, myöskin Emmaljungalla.
Joo, on varmasti huonoja kappaleita emmaljungalla, mut mun ja kavreideni tielle on sattunu vain huonoja brioja.
Alkuperäinen kirjoittaja lissää:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Alkuperäinen kirjoittaja lissää:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.
Joo, on varmasti huonoja kappaleita emmaljungalla, mut mun ja kavreideni tielle on sattunu vain huonoja brioja.
No onneks niin ei ole käynyt mulle ja mun kavereille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mun muutamilla kavereilla brioja ja ei niistä voi puhua edes samana päivänä emmaljungan edgejen kanssa. Ihan eri luokkaa, briot on "rimpulat" edgeen verrattuna ja osat ei kestä niin hyvin. Pari kaveria sanoneetkin etteivät ikinä ostaisi toisia Brioja.