onkos kukaan ostanut vaunuja haaparannasta lähiaikoina??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pekunalle

Jäsen
16.05.2007
409
0
16
onko kaikki mennyt hyvin?
olen ostamassa, itse asiassa äsken tilasin jalasta haaparannasta emmaljungan duo edget lupasivat soittaa kun tulevat.

halvat hinnat vain nyt kun kruunun kurssi alhaalla. 200e halvemmalla tällä hetkellä kuin täältä keskipohjanmaalta.

lastentarvikkeelta. halusin tosin camo beiget, jotka on viime vuoden väriä. en usko että noita sun haluamia värejä saa niin halvalla. ja viime vuoden värit on varmaan myyty :(

että kannattaa kyllä tilata haaparannasta jos vaan uskaltaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Baby Edge (2009) mallin ainakin saa 648? hintaan, en tiedä sitten paljonko muualla maksaa..?

missä oot nähny noin halvalla? ja oliko nimenomaan sport-rungolla? kun itse olen nähnyt halvemmalla vain viime vuoden värejä, 2009 värit on olleet yli 800..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lastentarvikkeelta. halusin tosin camo beiget, jotka on viime vuoden väriä. en usko että noita sun haluamia värejä saa niin halvalla. ja viime vuoden värit on varmaan myyty :(

että kannattaa kyllä tilata haaparannasta jos vaan uskaltaa! :)

pakko kysyä, että miksi ei uskaltaisi? =)
Tuntuu vain jotenkin hassulta, samat vaunut halvemmalla vain..
Ennemmin miettisin tilaanko saksasta tai jostain muualta "oikeasti kaukaa".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Baby Edge (2009) mallin ainakin saa 648? hintaan, en tiedä sitten paljonko muualla maksaa..?

missä oot nähny noin halvalla? ja oliko nimenomaan sport-rungolla? kun itse olen nähnyt halvemmalla vain viime vuoden värejä, 2009 värit on olleet yli 800..

Jalassa on ollu

Jalassa on siis nuo mitkä tilasin, itse lähen hakemaan kun vaunut tulee, joko omalla autolla (polttoaineet max.40e) tai ikean reissun yhteydessä linja-autolla. :D

eikä ollut viime vuoden värejä olisin halunnut soft pinkit, ylivieskassa on mutta kun hinta sama "karvalakkimallin" vaunuilla kuin tuola ruotsissa parempi malliset tän vuoden väreillä.

Onko niin että Jalassa myydään vain Emmaljungan vaunuja? Olisin nimittäin kiinnostunut Brioista...

Onko kellään kokemusta Haaparannan toisesta lastentarvikeliikkeestä joka on siinä Ikean vieressä? Onko heillä Brion vaunuja valikoimissa? Voiko heiltä maililla kysyä hintoja tms?

Yhteistyössä