suositelkaas YHDISTELMÄVAUNUJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
myö saatiin city crossit city kopalla 525?(muistaakseni, kuiteskin sillä pelkällä rattaan hinnalla) oli muutes hyvä maalisrysäys lastentarvikkeessa :whistle:

Väärin muistat, jos ostitte vuoden 2007 mallin :). Mekin haettiin maaliskuussa lastentarvikkeen 40-v synttäreiltä. Tarjous oli -25 % vuoden 2007 malleista. Ei ollut prosenttina kovin hyvä tarjous, mutta eipä niitä emmaljungia uusina taida halvemmalla saada.

Eikö kellään ole mitään muuta kun brio tai emmaljunga... mun mielestä ne näytti ihan hirmu tankkereilta tuolla lastentarvike liikkeessä - jotain sirompaa kaipaisin, vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Menee vähän ohi aiheen mutta itse ostaisin käytettynä perusvaunut ja sitten kun vauva olis 6kk ostaisin sellaiset näppärät matkarattainakin menevät kolmipyöräiset kuomurattaat/ cityjoggerit. Yhdistelmiä en enää ostais jos kolmas tulis.

miks ei yhdistelmiä

Meillä kesällä 2004 ostetut Emmaljunga Duo Edget ja hyvät on ollu :) Tyttö nukkui vielä 2½ vuotiaana päiväunia niissä eli tilava ratasosa :) Olin myymässä niitä jo pois kun ei toista lasta kuulunut mutta sitten huomasinkin olevani raskaana ja saivat jäädä :)
Olen tykännyt. Vaununkoppakin on niin tilava että vaikka kuinka tumppaa toppaa väliin niin isompikin vauva mahtuu siihen pitkään :)

Jos olisin ehtinyt nämä myydä ennen tietoa raskaudesta niin olisin varmaan ostanut Brio Kombit tai sitten samanlaiset Emmaljungat :)

Gessleineistä sen verran, että mukavat työntää, näppärät ja mahtuu pieneen tilaan yms. MUTTA tosi ahtaat!! Hyvä kun lapsi mahtuu talvitamineissa istumaan! Täytyy sanoa että pikkusen kaduttaa koko ostos!

Meillä Brion Novat ja tyytyväisiä ollaan oltu.
Meillä oli rajoittavana tekijänä pieni hissi talossa.
Tosin ilman heittoaisaa ei mitkään yhdistelmät sinne mahtuisi,
mutta monet ei edes heittoaisan kanssa.
Novat pienet ja näppärät, mutta kuitenkin vakaat ja helpot työntää maastossa kuin maastossa. Ratasosasta on vielä aika vähän kokemusta, kun siihen vasta pikkuhiljaa siirrytään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Eikö kellään ole mitään muuta kun brio tai emmaljunga... mun mielestä ne näytti ihan hirmu tankkereilta tuolla lastentarvike liikkeessä - jotain sirompaa kaipaisin, vinkkejä?

Meillä on yhdistelmävaunut (brio), jotka on aika isot, mut niihin kyllä mahtuu sit pitemmäksi aikaa (iso ratasosa). Niillä pääsee hyvin vaikka missä maastossa. Sit meillä on kans pienemmät rattaat, joilla pääsee esim kaupassa näppärästi liikkumaan, ja ne menee kätevästi auton perässä.
Monet ns. sirot vaunut on kolmipyöräsiä tai sit sellasia joissa on pienet etupyörät, mulla ei ole sellasista kokemusta, mut oon kuullu et sellasilla on vaikee päästä esim lumessa tai sohjossa. Vinkkinä sanoisin, et osta kunnon yhdistelmät, joihin lapsi mahtuu pitkään ja sit sellaset pienemmät rattaat/matkarattaat, joita saa käytettynä ja uutenakin suht. halvalla

Alkuperäinen kirjoittaja :
Menee vähän ohi aiheen mutta itse ostaisin käytettynä perusvaunut ja sitten kun vauva olis 6kk ostaisin sellaiset näppärät matkarattainakin menevät kolmipyöräiset kuomurattaat/ cityjoggerit. Yhdistelmiä en enää ostais jos kolmas tulis.

miks ei yhdistelmiä

Siksi koska haluaisin kevyemmät rattaat sellaiset ettei tarvitsis olla erikseen matkarattaita. Näitä kevyitä, pieneen tilaan kasattavia mutta silti tarpeeksi jykeviä että pääsee kelillä kuin kelillä eteenpäin kun ei yleensä suositella alle 6kk ikäisille. Yhdistelmät on kuitenkin aikamoiset tankit jopa ne pienimmät.

miks ei yhdistelmiä

Siksi koska haluaisin kevyemmät rattaat sellaiset ettei tarvitsis olla erikseen matkarattaita. Näitä kevyitä, pieneen tilaan kasattavia mutta silti tarpeeksi jykeviä että pääsee kelillä kuin kelillä eteenpäin kun ei yleensä suositella alle 6kk ikäisille. Yhdistelmät on kuitenkin aikamoiset tankit jopa ne pienimmät.

Onko sellasia kuomurattaita/joggereita, jossa voi työntösuuntaa vaihtaa?Entä kuinka pitkään niihin mahtuu, niissä on mun mielestä monesti aika pieni ratasosa, varsinki niissä joggereissa..

Meillä käytössä Emmat,ihan perusyhdistelmät ja edulliset,ei mitään mallia "ferrari".Ei ole ollut moittimista.En tiiä sit kuin kuin kestävät jos tarkoitus kestää useammalle tulokkaalle,mutta meillä tämä tulee olemaan ensimmäinen ja viimeinen vaunujenkäyttäjä näillä yhdistelmillä:)

miks ei yhdistelmiä

Kerro heti, kun tiedät sellaiset kevyet rattaat, jotka kulkis hyvin lumessa ja sohjossa!?

Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:

miks ei yhdistelmiä

Kerro heti, kun tiedät sellaiset kevyet rattaat, jotka kulkis hyvin lumessa ja sohjossa!?

I'coo yhdistelmät on kevyet ja ainakin lupaavat kulkea hyvin sohjossa jne. En ole vielä päässyt livenä hiplaamaan, mutta kuulostaa ja näyttää lupaavalta :wave:

Mie en kyllä ostais huutiksesta näin iosa juttua, kun ei mitenkään tiedä millaisella ihmisellä olleet, miten säilytetty ja pidetty - ihmiset kun huijaa minkä kerkeää...

Alkuperäinen kirjoittaja Crossari myöskin:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
myö saatiin city crossit city kopalla 525?(muistaakseni, kuiteskin sillä pelkällä rattaan hinnalla) oli muutes hyvä maalisrysäys lastentarvikkeessa :whistle:

Väärin muistat, jos ostitte vuoden 2007 mallin :). Mekin haettiin maaliskuussa lastentarvikkeen 40-v synttäreiltä. Tarjous oli -25 % vuoden 2007 malleista. Ei ollut prosenttina kovin hyvä tarjous, mutta eipä niitä emmaljungia uusina taida halvemmalla saada.

Juups. Sori muistin väärin, kuitista tarkistin niin ostettu huhtikuussa eli huhtirysäys olikin kyseessä ja hinnaksi jäi 560?, ei paha kuiteskaan. Rattaille 410? ja city kopalle 150?. Ja on ihan 2007 malli. Niitä oli tohon rysäyshintaan kolme eri väriä.
Koppaa ei vaan oo käytetty kertaakaan, kun rattaat vaihdettiin 1veelle. Mut jospa sille vielä ois käyttöä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miks ei yhdistelmiä

I'coo yhdistelmät on kevyet ja ainakin lupaavat kulkea hyvin sohjossa jne. En ole vielä päässyt livenä hiplaamaan, mutta kuulostaa ja näyttää lupaavalta :wave:

Ei nuo kyllä niin kevyiltä näyttänyt, mitä ajattelin millaisia tuo mie tarkoittaa. Perusvaunuthan nuo on siinä missä muutkin.

Meil on halpisvaunut, Habernkornit. Ei ollu varaa ostaa mitää 800e maksavia vaunuja, kun jouduttiin tälle meiän yllätysvauvalle ostamaan kaikki muutkin jutut alusta loppuun, kun vanhat oli jo annettu pois.

Mutta mä oon ollu täysin tyytyväinen, ja voin noita suositella kaikille niille joilla ei ole varaa maksaa maltaita vaunuista. Ajaa saman asian kuin kalliimmatkin!

Voihan niihin vikoja tulla, mut on kahen vuoden takuu, eikä meillä toisaalta ainakaan oo vikoja ollu. Kaverilta räsähti brion kalliista vaunuista kahen viikon käytön jälkeen työntöaisa, et ei nekään aina niin viimesen päälle ole, vaikka hintaa oiskin enemmän!

Meillä on käytössä Brio Duot. Tyytyväinen oon ainakin tähän asti ollu. Siinä on sit se ratas osa erikseen... (niin ja mä maksoin niitä uutena, edellisen vuoden värillä 490?, johon sisälty hoitolaukku, sadesuoja, ja hyttysverkko)

MEillä kanssa Haberkornit ja oon ollut todella tyytyväinen , nty palvelleet puoli vuottta. Ei tulis mieleenkään ostaa moenne sadan euron vaunuja, kun halvemmatkin ajavat saman aasian ja toi takuu on muen mielestä aika hyvä siis 2 vuotta

miks ei yhdistelmiä

Ei nuo kyllä niin kevyiltä näyttänyt, mitä ajattelin millaisia tuo mie tarkoittaa. Perusvaunuthan nuo on siinä missä muutkin.

No paino 11 kg, että kyllähän ne kevyet on... mutta ihan miten vaan.

No paino 11 kg, että kyllähän ne kevyet on... mutta ihan miten vaan.

No mä tarkoitan ainakin vaunujen kohdalla kevyillä sellaisilla, jotka menee pieneen tilaan ja mahtuu pienemmistä väleistä ja kulkee ketterästi. En mä ainakaan käytössä kannattele vaunuja, niissä kun on pyörät alla ;)

Meillä oli esikoisella nämä ja olivat huiput! Joka päivä kävin lenkillä, kulkivat kevyesti myös lumessa (ilmakumirenkaat) Nyt kun kakkosta odotetaan ostettiin myös Brion kombit, niin tyytyväinen vaunuihin olin!

Yhteistyössä