Suositelkaapas hyvää KIRJAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mea

Jäsen
11.06.2008
487
0
16
En ole lukenut kirjoja pitkään aikaan, mutta nyt ajattelin, että kävisin huomenna lainaamassa kirjastosta jonkun mukavan kirjan unilääkkeeksi:D

Suositelkaapas mulle kirjaa (tykkään etenkin hömppäkirjoista ja koskettavista kirjoista, mutta muutkin käyvät) :)

Jos hauskaa kirjaa haluat, niin Minä ja Marley, on aivan hulvaton. :) Kertoo koiranomistajan elämästä hupsun labbiksen kanssa :)

Nicholas Sparksin kirjat on sitten sitä nyyhkykanavaa, jos tykkää siirappisista rakkaustarinoista.

Ja Tamara McKinleyn kirjat Australiaan sijoittuvissa tarinoissa on aika mukavaa ajanvietettä.

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Jos hauskaa kirjaa haluat, niin Minä ja Marley, on aivan hulvaton. :) Kertoo koiranomistajan elämästä hupsun labbiksen kanssa :)

Nicholas Sparksin kirjat on sitten sitä nyyhkykanavaa, jos tykkää siirappisista rakkaustarinoista.

Ja Tamara McKinleyn kirjat Australiaan sijoittuvissa tarinoissa on aika mukavaa ajanvietettä.

Kiitos vinkeistä! Etsintälistalle pääsevät:)!

Gaby Hauptmann ETSITÄÄN IMPOTENTTIA MIESTÄ

Carmen Legg on 35-vuotias ja itsenäisen nykynaisen mallikappale: hänellä on oma pieni firma, nopea BMW ja tilava asunto. Lisäksi hän on hyvännäköinen. Hän on hoikka ja pitkäsäärinen, ja hänellä on trimmattu kroppa ja pitkä punainen tukka, joka saa miehet kuolaamaan ja hikoilemaan. Ja juuri siitä Carmen yhtäkkiä saa tarpeekseen. Kun hän tulee kaikkensa antaneena illalla kotiin ja haluaisi vain lepäillä, on poikaystävällä seksi mielessä. Impotentista poikaystävästä ei ole sitä riesaa, Carmen järkeilee, laittaa lehteen ilmoituksen ja jää odottamaan vastauksia.

Alkuteos: Suche impotenten Man fürs Leben
Suomentaja: Raija Nylander
Sivumäärä 365
Painosnumero: 1 (loppuunmyyty)
ISBN: 951-23-4041-0
Ilmestymisaika: 4/2000

Takaisin

http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/kirjat/?action=kirja&pid=513

TUHAT LOISTAVAA AURINKOA

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
En ole lukenut kirjoja pitkään aikaan, mutta nyt ajattelin, että kävisin huomenna lainaamassa kirjastosta jonkun mukavan kirjan unilääkkeeksi:D

Suositelkaapas mulle kirjaa (tykkään etenkin hömppäkirjoista ja koskettavista kirjoista, mutta muutkin käyvät) :)

Joy Fieldingin kaikki kirjat. Etenkin puistkokadun naisia. Ei ehkä kevyimästä päästä, mutta erittäin hyvää lukemista. Ei malttaisi lopettaa kesken.

Ja Diana Champerlinen - Hiljaisuus murtuu on kanssa loistava.

Sitten voisin suositella Heidi Köngäksen kirjoja, nimeltä tulee mieleen nyt Vieras mies ja Hyväntekijä. Köngäksellä on minusta Suomen kaunein lause.

Ulkomaisista kannattaa ehdottomasti tutustua Jose Saramagoon, Kertomus sokeudesta esim. on aivan mielettömän upea romaani.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9510314358
Miehet jotka vihaavat naisia; Stieg Larsson

Tää on todella hyvä! Kannattaa lukea koko trilogia, yo kirjan lisäksi "Tyttö joka leikki tulella" ja "Pilvilinna joka romahti". En oo vuosiin lukenu mitään yhtä hyvää!

Yhteistyössä