Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Juha Vuorisen Raskausarpia ja VaippaihottumaaIhan joutui ääneen nauraan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Juha Vuorisen Raskausarpia ja VaippaihottumaaIhan joutui ääneen nauraan
![]()
Nuo saat myös Akateemisesta pokkarina muutamalla eurolla, jos ei kirjastosta löydy
Alkuperäinen kirjoittaja weeli:PS. Rakastan sinua! Ihana!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Jos hauskaa kirjaa haluat, niin Minä ja Marley, on aivan hulvaton.Kertoo koiranomistajan elämästä hupsun labbiksen kanssa
Nicholas Sparksin kirjat on sitten sitä nyyhkykanavaa, jos tykkää siirappisista rakkaustarinoista.
Ja Tamara McKinleyn kirjat Australiaan sijoittuvissa tarinoissa on aika mukavaa ajanvietettä.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Minä suosittelisin kotiopettajattaren romaania. Hömppää kerrakseen. Ihastuin itse ikihyviksi ko kirjaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Lue Sirpa Kähkösen Kuopio-sarja:
Mustat morsiamet, Rautayöt, Jään ja tulen kevät, Lakanasiivet ja se uusin, jonka nimeä en nyt muista.
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:En ole lukenut kirjoja pitkään aikaan, mutta nyt ajattelin, että kävisin huomenna lainaamassa kirjastosta jonkun mukavan kirjan unilääkkeeksi![]()
Suositelkaapas mulle kirjaa (tykkään etenkin hömppäkirjoista ja koskettavista kirjoista, mutta muutkin käyvät)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Alkuperäinen kirjoittaja weeli:PS. Rakastan sinua! Ihana!![]()
Mistä kertoo? Tätä voisin etsiä ainakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Alkuperäinen kirjoittaja :):Minä suosittelisin kotiopettajattaren romaania. Hömppää kerrakseen. Ihastuin itse ikihyviksi ko kirjaan.
Kiitos vinkistä!
Alkuperäinen kirjoittaja nette:Hyviä kirjoja ovat Torey Haydenin kirjat, jotka perustuvat tositapahtumiin (eivät kylläkään hömppää..)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9510314358
Miehet jotka vihaavat naisia; Stieg Larsson