Suositelkaa monitoimitulostinta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mae
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on Canon Pixma ja siinä on kopioominaisuus, jota käytän ja skannerikin mut en ole opetellut vielä sen käyttöä. Ei ole pahan hintainen, hyvä ettei uudet värit maksa yhtäpaljon kun koko kone.

Hp:n monitoimilaite. Aika vanha jo (ollut meillä monen monta vuotta), mutta hyvin toimii, ei mitään vikoja. Maksoi aikoinaan 99 e, ollut todella hintansa väärti. :)

Jos jotain miinusta pitää antaa, niin tulostus on ehkä hiukka hidas, mutta johtunee osittain jo siitäkin, että laite on vanha. Eikä se mikään liian hidas ole siltikään, joten ei niin "ongelma". Hyvät kuvat saa tulostettua. :)

mä tossa yks päivä justiinsa lueskelin äidin kuluttaja-lehteä jossa oli tehty näistä tulostimista testit, ja canonin tulostimet niissä testeissä pärjäsi parhaiten muistaakseni.

Meillä on epsonin monitoimitulostin ja hyvinhän tuollakin on tulostellu :) ainakin varmaan kannattaa ostaa sellainen, missä on jokaiselle värille oma värikasetti ettei yhden värin takia tarvi vaihtaa koko höskää ja kalliimpihan se kaikki värit kerralla on vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
mä tossa yks päivä justiinsa lueskelin äidin kuluttaja-lehteä jossa oli tehty näistä tulostimista testit, ja canonin tulostimet niissä testeissä pärjäsi parhaiten muistaakseni.

Meillä on epsonin monitoimitulostin ja hyvinhän tuollakin on tulostellu :) ainakin varmaan kannattaa ostaa sellainen, missä on jokaiselle värille oma värikasetti ettei yhden värin takia tarvi vaihtaa koko höskää ja kalliimpihan se kaikki värit kerralla on vaihtaa.

Meillä oli epson työpaikalla ja se ei ollut hyvä... :( mutta tuo mikä on kotona ja ei lähde päälle ( on siis rikki) on HP. Tuo Brother:han on sellainen missä on erilliset värikasetit

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja Mae:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
meillä on brother ja en vaihtaisi muuhun enää. :)

Tääkin on tosi kivan näköinen.... Onko tähän noi mustepatruunat kuinka kalliita?

sitä en kyl osaa sanoo, ostaan pitäs kyl mennä joku päivä värejä lisää.

Inkclubista kävin katsomassa noita hintoja, niin malliin BROTHER DCP 330C värit oli 12,30? ja musta 22,30?... Mutta inkclubin omat (vastaavat) maksoivat 8,50?/kpl

Mulla on semmonen HP, mikä maksoi vissii 99 euroa. Ei oo ikinä kenkkuillut tai mitään. Plussaa siitä, että mustekasetteja myydään lähes jokaisessa marketissa ja kirjakaupassa, että ei tarvii kissojen ja koirien kanssa metsästää.

Meillä on hp psc 1110. Hyvä perus monitoimitulostin. Tyytyväinen olen ollu, eikä oo ongelmia ton kans tullu.
Nii, ja niitä mustekasetteja saa melkeinpä mistä marketista vaan ja ihan kohtuu hintaankin vielä. Suosittelen!

En suosittele mitään mutta suosittelen olla ostamatta laitteita joissa mustesuihku tulostin. Musteet maksavat maltaita ja enemmin tai myöhemmin tuollaisen laitteen tulostinosa menee tukkoon tai muuten vain epäkuntoon. Itse ostaisin skannerin ja lasertulostimen erikseen. Erillislaitteissa on parempi laatu ja toisen hajotessa toista pystyy kuitenkin käyttämään ihan järkevästi. Monitoimilaite on yhtä fiksu ostos kuin jos ostaisi telkkarin jossa on videot kiinni. Jos kyseinen laite on pakko saada niin kannattaa sijoittaa satanen pari enemmän ja ostaa lasertulostimeen pohjautuva härveli.

Yhteistyössä