Auttakaa, miten täyttää lomake sähköisesti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Minulle lähetettiin asuntohakemus joka pitäisi täyttää ALLEKIRJOITUKSEN kera ja lähettää takaisin. Nyt tulostin ei toimi, kun ajattelin tulostaa sen ja täyttää, skannata ja lähettää. Mutta ei.
En saa sitä mitenkään ulos koneesta ainakaan sitten lähipäivinä, kunnes pääsisin kirjastoon tulostamaan ja huoh mikä rumba siitä tulee :(
Onko mitään keinoa täyttää tuo tietokoneella ja saada siihen hyväksyttävä allekirjoitus sähköisesti aikaiseksi???
Mielessä kävi täyttää wordilla ja allekirjottaa jollain paintilla :D :D sitä tuskin sallitaan! :D HELP!

[QUOTE="wieras";29260640]Siis pitikö sun lähettää se kuitenkin postitse vai sähköisesti? Jätä allekirjotus tekemättä, jos sähköisesti :D[/QUOTE]

no sen voi lähettää miten vaan, sähköisesti olin suunnitellut eka et olisin täyttäny käsin ja skannaillu... perrrrhanen tulostin :(
hyväksysköhän ne sitä jos jättäsin allekirjotuksen pois :D tai tekisin paintilla sinisellä hienon taidenäytteen?? :D aaah, mä oon niin epätoivonen, haluun sen asunnon. tähänkö se nyt kaatuuuuu

Uusimmat

Yhteistyössä