Suositelkaa monitoimitulostinta!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mae
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
HP Deskjet F370. Hyvä on. :flower:

Tällainen on meilläkin! Todella hyvää jälkeä esim. valokuvien tulostuksessa. Anttilasta ostettiin viime talvena tarjouksesta. Musteita saa esim. inkclubista tilaamalla (inkclubin omia) todella edullisesti! kopiointiominaisuuttakin tarvittu yllättävän paljon!
 

Yhteistyössä