Suositelkaa hotellia, jossa huoneessa parisänky ja poreallas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanelma"

Vieras
Oltais lähdössä miehen kanssa minilomalle ja haluaisin hotellihuoneen jossa olisi parisänky erillisten vuoteiden sijaan ja poreamme.

Oletko ollut sellaisessa, paljonko maksoi ja missäpäin hotelli sijaitsee?
Kiitos!

hotelli yöpuu jyväskylässä. oli valittavana sviitti joko saunalla tai poreammeella. hintaan kuului myös erillinen saunavuoro alakerran saunassa joten päädyttiin ammeseen. sänky oli mahtava ja paikka muutenkin ihan huippu. hintaa en tarkalleen muista, aika arvokas, mutta varmaan 150-200 e välissä.

Hotelli Kanttarellis Vaasassa. Vaasa on muutenkin nätti ja riittävän iso kaupunki, Kanttarelliksessa lähes joka huoneessa poreallas ja sauna. Plussaa vielä iiiiiiiso aamiainen, eli kaikille löytyy varmasti mieluisaa syötävää.

Oulussa ollaan oltu holiday innissä. Jotain reilu satasen makso yö. En noita sänkyjä muista mut yhdessä ne oli ja ei kyl mitään mielikuvaa et ois rakoa ollu.
Seuraavaksi ollaan menossa tuonne kanttarellikseen.

Saimaa?

Ei sellaista toista löydy koko maasta. Itseasiassa kyseinen pytinki on koko pohjoiseuroopan kallein turisti-investointi. Löytyy nimittäin luxusta. Tosin taitaa olla aika pitkälle yli marraskuun loppuunmyyty

http://fi.hotels.com/ho384410/holiday-club-saimaa-saimaa-alue-suomi/#description

Tuota Vaasan Hotelli Kantarellista olin myös tulossa kehumaan. Oltiin nyt kesälomalla siellä kaksi yötä ja oltiin kyllä tosi tyytyväisiä! Oltiin junior suitessa kahden lapsen kanssa. Oli isompi huone, yksi parisänky, johon sopi hyvin kolme nukkumaan. Toiselle lapselle oli sohvasänky. Huone on sen verran iso, että oli kuitenkin paljon tilaa. Lisäksi oli oma sauna ja poreamme. Alakerran ravintola oli kans kiva :) Aiotaan mennä joskus uudelleen.

Tuota Vaasan Hotelli Kantarellista olin myös tulossa kehumaan. Oltiin nyt kesälomalla siellä kaksi yötä ja oltiin kyllä tosi tyytyväisiä! Oltiin junior suitessa kahden lapsen kanssa. Oli isompi huone, yksi parisänky, johon sopi hyvin kolme nukkumaan. Toiselle lapselle oli sohvasänky. Huone on sen verran iso, että oli kuitenkin paljon tilaa. Lisäksi oli oma sauna ja poreamme. Alakerran ravintola oli kans kiva :) Aiotaan mennä joskus uudelleen.

Niin ja hinta oli tosi kohtuullinen. En nyt muista oliko se 120e vaiko 130 e + 10e lisäsängystä.

Minä myös tykästynyt paikkaan.
:)

Yhteistyössä