[QUOTE="apua";28645869]Ensimmäinen päivä meni hyvin. [/QUOTE]
Jee!
[QUOTE="apua";28645869]Kysyin saisinko paistaa rauhassa makkarani. Ei vastannut minulle mitään, mutta jätti rauhaan. [/QUOTE]
Yllättyi tiuskimisestasi, mutta ymmärsi jättää hetkeksi rauhaan.
[QUOTE="apua";28645869]Väitti että olin loukkaantunut ja tuohtunut ym. Siitä sanoin etten ollut ja sanoin myös, ettei hänellä ole oikeutta puhua minun tunteistani, koska hän ei voi tietää miltä musta tuntuu. Sanoin myös, että makkaranpaistotilanteessa mulla ei ollut mitään "ongelmaa", halusin vain paistaa makkarani itse omalla tavalla. [/QUOTE]
Sä olit ainakin ärsyyntynyt, olisit voinut sen myöntää. Miksei anopilla ole oikeutta puhua tunteistasi? Mitä väärää?
[QUOTE="apua";28645869] Anoppi ei kuunnellut, edelleen vihaisena puhui mun tunteista ja syytti. Puhui kuin hän olisi uhri, kun hän ei nyt uskalla mua enää IKINÄ neuvoa. Siihen sanoin, että se on sun asia, että ehkä kannattaakin miettiä sitä omaa neuvomista.[/QUOTE]
Vaikka oikeasti SÄ olit uhri, ja anoppi täysi hirviö?
[QUOTE="apua";28645869]
No, poistuin lopulta, kun anoppi vain jankkasi samaa ja ei uskonut minua, tai lopettanut minun syyttämistä olemattomista asioista. [/QUOTE]
Marssit loukkaantuneena menemään, kun et voinut myöntää hermostuneesi ja tiuskaisseesi tökerösti.
[QUOTE="apua";28645869]
Myöhemmin tuntien päästä mieheni alkoi selvittämään asiaa ja sanoi äidilleen, ettei hänellä ole oikeutta puhua noin minulle. [/QUOTE]
Lapatossu miehesi puun ja kuoren välissä vastentahtoisesti osallistui riitaan toistelemalla sinun järjettömiä argumenttejasi, jotka anoppia ärsyttävät.
[QUOTE="apua";28645869]
Nyt ahdistaa tosi paljon. En haluaisi oikeasti enää koskaan nähdä anoppia. Hän on aiemminkin saanut tällaisia ihan sekokohtauksia. [/QUOTE]
Pöh. Ens kerralla sanot että "sori siitä viimekertaisesta!", anoppi kun jo puolestaan pyysi anteeksi. Sitten jatkatte normaalisti.