Suomessa on raportoitu viikonlopun jälkeen 23 325 uutta koronavirustartuntaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei se ihan siltä näytä…
Juupa juu..

"17.12.2021•Päivitetty 17.12.2021

Keski-Suomessa on todettu ensimmäinen koronaviruksen omikronmuunnos, kertoo sanomalehti Keskisuomalainen. Keski-Suomen sairaanhoitopiirin johtajaylilääkäri Juha Palonevan mukaan tapauksia on ollut yksi. Tieto omikronista on tullut perjantaina (siis 17.12.).

Päivämäärä ei oikein täsmää.

Sit pieni korjaus: "piece" ei "pieace".

Ihan vaan tiedoksi.

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Rokotevastaiset ovat aivopesseet itse itsensä huuhaa-nettisivuilla.
Polla teillä on aivan sekaisin ja epätoivoisesti hoette mantraanne.
Näin on. Meillä on taloyhtiössä yksi tällainen hörhö. Sit yks vanha tuttu näytti myös jossain määrin hurahtaneen. Oli ihan fiksu tyyppi, mitä muistelen, mut sit lähti näihin enkelikuvioihin mukaan ja ilmeisesti siinä katosi sitten järki.
 
vierailija
Onneksi tämä kaikki tapahtuu Uudellamaalla (kts. tartuntatilastot) , saa täälä länsi suomen lumisissa maisemissa tallustella vailla huolen häivää. Ei jonoja testaukseen tai konttia kärrättynä sairaalan takapihalle. Ei mulla muuta, jatketaan....
 
vierailija
Onneksi tämä kaikki tapahtuu Uudellamaalla (kts. tartuntatilastot) , saa täälä länsi suomen lumisissa maisemissa tallustella vailla huolen häivää. Ei jonoja testaukseen tai konttia kärrättynä sairaalan takapihalle. Ei mulla muuta, jatketaan....
No ei nyt sentään kaikki, kannattaa katsoa esim. tuon alun linkin takana oleva paikkakuntakohtainen tilasto.
 
Juupa juu..
Päivämäärä ei oikein täsmää.
Sit pieni korjaus: "piece" ei "pieace".

Ihan vaan tiedoksi.

Juuba juu

Tämäkin nyt pitää vääntää rautalangasta sinulle, kun et ymmärtänyt että harmaa oli kirjoittanut sanan ”pieace" väärin. Ihan vaan tiedoksi 😏

Ja myös harmaa kertoi itse siitä päivämäärästä, ehkä hänelle on sanottu jälkeenpäin että kyseessä oli omikron?
 
Taisit itse kirjoittaa tuon.
Alan jo huolestumaan sinusta pahasti, seuraa tilannetta, että vaikeuttaako rokotteesi aivotoimintaasi useamminkin?

Tästä siis kaikki lähti, harmaa vastasi @Echo nikille

Hei sairastuin omikroniin 11.12. ja vasta nyt alan toipua ja hei olen kolmesti rokotettu. Ei ollut mikään pieace of cake. Ei kannata pelleillä asialla, josta ei tiedä mitään.
Sanon että kirjoittaja vaikuttaa kyllä ihan rehellisiältä tapaukselta. Minuahan ei tulla rokottamaan, eikä minulla ole koskaan ollut koronaa. Enkä edelleenkään tiedä yhtään sukulaista tai tuttavaa jolla olisi ollut se!
 
vierailija
Alan jo huolestumaan sinusta pahasti, seuraa tilannetta, että vaikeuttaako rokotteesi aivotoimintaasi useamminkin?

Tästä siis kaikki lähti, harmaa vastasi @Echo nikille



Sanon että kirjoittaja vaikuttaa kyllä ihan rehellisiältä tapaukselta. Minuahan ei tulla rokottamaan, eikä minulla ole koskaan ollut koronaa. Enkä edelleenkään tiedä yhtään sukulaista tai tuttavaa jolla olisi ollut se!
Niin, rehellinen kuten sinä. Tai no kait sä tavallaan olet, kun uskot noihin potaskajuttuihin. Pihokin alkaa vaikuttaa järkevältä. Tai no ei nyt sentään.

Se, että sinä et tiedä, ei tarkoita, etteikö ihmisiä olisi sairastunut ja jopa kuollut. Minä tiedän monta ja mies kuulee töiden kautta ihmisiltä omista kokemuksistaan, jotka ovat olleet hirveitä.
 
Niin, rehellinen kuten sinä. Tai no kait sä tavallaan olet, kun uskot noihin potaskajuttuihin. Pihokin alkaa vaikuttaa järkevältä. Tai no ei nyt sentään.

Se, että sinä et tiedä, ei tarkoita, etteikö ihmisiä olisi sairastunut ja jopa kuollut. Minä tiedän monta ja mies kuulee töiden kautta ihmisiltä omista kokemuksistaan, jotka ovat olleet hirveitä.
Vain me älykkäimmät kieltäydymme asettumasta koe-eläimiksi rokotteille, joita ei koskaan ennen olla testattu ihmisillä.

Äläkä nyt taas laita valheellisia sanoja suuhuni. En ole koskaan kieltänyt koronan olemassaoloa tai sen aiheuttamia kuolemia. En myöskään ole kieltänyt rokotteiden aiheuttamia kuolemia, eilen ulkomaalainen ystäväni kertoi kahden tuttavansa kuolleen rokotteen takia.
 
vierailija
Vain me älykkäimmät kieltäydymme asettumasta koe-eläimiksi rokotteille, joita ei koskaan ennen olla testattu ihmisillä.

Äläkä nyt taas laita valheellisia sanoja suuhuni. En ole koskaan kieltänyt koronan olemassaoloa tai sen aiheuttamia kuolemia. En myöskään ole kieltänyt rokotteiden aiheuttamia kuolemia, eilen ulkomaalainen ystäväni kertoi kahden tuttavansa kuolleen rokotteen takia.
No sinähän valehtelet jo tuossa ensimmäisessä virkkeessä.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Ihan kuin tässäkin ketjussa ja monessa muussa on sanottu: jokainen vastatkoon itsestään. Joko ottaa rokotteen tai sitten ei.

Jotenkin todella lapsellista on tämä kahteen leiriin jakaantuminen ja toisilleen lällättely. Oikeesti, aikuiset ihmiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Juupa juu..

"17.12.2021•Päivitetty 17.12.2021

Keski-Suomessa on todettu ensimmäinen koronaviruksen omikronmuunnos, kertoo sanomalehti Keskisuomalainen. Keski-Suomen sairaanhoitopiirin johtajaylilääkäri Juha Palonevan mukaan tapauksia on ollut yksi. Tieto omikronista on tullut perjantaina (siis 17.12.).

Päivämäärä ei oikein täsmää.

Sit pieni korjaus: "piece" ei "pieace".

Ihan vaan tiedoksi.

Valeuutinen! @m1es kertoi täällä, että Omikron tulee kaatamaan kaikki tammikuussa!
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
… Jotenkin todella lapsellista on tämä kahteen leiriin jakaantuminen ja toisilleen lällättely. Oikeesti, aikuiset ihmiset.
Valitettavasti tosielämässä tuo on enää sanahelinää. On tapahtunut avioeroja, välit on katkenneet omiin aikuisiin lapsiin, sisaruksiin, serkkuihin, entisiin parhaisiin ystäviin, naapurustoon jne jne

Olen useammassa tervepäisten rokoterealistien ryhmässä, on niin paljon surullisia tarinoita tullut kuultua, myös livenä 😥

Itselläkin on surullisia kokemuksia tästä täysin uudesta maailmasta, millaista täydellisen asiatonta pilkkaa me tervepäiset realistit ollaan koettu…
 
vierailija
Hyvä kirjoitus:

 
  • Haha
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä