H
"hmm"
Vieras
niin, suomessa ei saa olla "näyttävästi pukeutunut", perinteisiin kuuluu sulautua joukkoon, ei saa erottua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuvauksesi mukaisesti tälläytynyt nainen näyttää minun silmissäni vain ja ainoastaan nololta. Ja ei, kyse ei ole pätkääkään kateudesta, ainoa mitä tunnen on myötähäpeä.
Saa kai olla, mutta mun jakeluun ei mene, että joku haluaa vapaaehtoisesti näyttää joltain viiden pennin huoralta.
joku kirjoitti hyvin rooman naisista. Sitä samaa iloisuutta ja värikkyytä ja esteettisyyttä mä kaipaisin tänne Suomeenkin. Suomalaiset naisethan on omalla pohjoismaisella tavallaan aivan mielettömän kauniita, en käsitä miksi se naisellisuus pitää verhota johonkin Rukan tuulipukuun.
No, mä kai sitten ainakin haluan. Vaikka en ole kyllä ajatellut näyttäväni huoralta, mutta niin kai se on.Oikeasti olen paljon kalliimpi, kuin moni muu nainen, jos sillä lasketaan, kuinka helpolla multa irtoo.
anteeks? mulla on kaiketi oikeus omaan mielipiteeseeni? Mä sanoin että tuulipuku on huono, paitsi siellä lenkkipolulla. Sitä mieltä mä oon, harmi ettei moni muu ole.
Niin. Meitä on niin monenlaisia. Mun mielestä korot tuolla korkeudella esimerkiksi voivat ihan hyvin olla osana arkipukeutumista. Itse tykkään yhdistelmästä korkeat korot, ohuet sukkahousut, kynähame ja joku kaunis kauluspaita tai vaihtoehtoisesti siisti toppi ja bolero. Ja ihan arkikäytössä siis.
koska se on minusta harmillistaoonko mä nyt sitten kieltänyt tuulipukukansaa olemasta mielipiteineen juuri niinkuin haluaa?
No, mä kai sitten ainakin haluan. Vaikka en ole kyllä ajatellut näyttäväni huoralta, mutta niin kai se on.Oikeasti olen paljon kalliimpi, kuin moni muu nainen, jos sillä lasketaan, kuinka helpolla multa irtoo.
en mä ketään tuulipukuun pukeutuvaa sääli. Ei kannata tahallaan ymmärtää väärin. Jokainen pukeutukoon miten lystää, näyttäen miltä haluaa, ei se mun kunnioitusta ketään kohtaan vähennä.