Sunnaborg, Rovaniemi. Millainen paikka?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras01
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
silloin ainakin oli yksityinen, liikuntapainotteinen päiväkoti. Sama omistaja oli kuin Hilkantalolla. Pelkästään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta. Hoito oli laadukasta, ruoka erittäin hyvää ja paljon kivoja virikkeitä. tykkäsin tosi paljon, samoin lapsi meni aina mielellään sinne. Silloin ainakin siihen päiväkotiin oli aika vaikeaa saada paikkaa, oli hyvin tykätty.
 

Yhteistyössä