V
vieras01
Vieras
Onko kenenkään lapset olleet ko. päiväkodissa? Kuinkahan pitkät jonot on sinne?
Tiedustelun pistin jo menemään sinne, mutta kysyn täälläkin... =)
Tiedustelun pistin jo menemään sinne, mutta kysyn täälläkin... =)