SUIPPORINTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isonänni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isonänni

Vieras
Mulla on myös ns. suipporinta mä saan hyvät ja tukevat ritulit tukevista pitsiliiveistä.Leikkaan nännille sopivan aukon. On rinnat pystys. ja Pehmoinen t-paita Ei koske nänniin. ja kaikenlisäksi on tosi hyvännäköinen. Ku nänni näkyy. Miehet ei siitä paljoa välitä. Mut naiset sitä kadehtii. Näyttävää nänniä. Kun sitä ei ole kaikilla.

Mulla myös suipporinta samat ongelmat kyllä kokeilen tuota ideaa pitsiliivit ja nännille sopiva reikä. Nännin kuuluu naisella näkyy On välillä naisena rumaa katsella ku miehellä on isommat nännit.

Tein jo vanhoista rituleista. Rintaliiveistä nännit näkyviin minä mummo kiristin olkaimia ja nostin pystyyn. rinnat katsoin peilistä Ja piukka T-paita päälle. On tosi Kaunista. Hyvä idea tosi hyvä. Olen 60v. Tosi kivaa. Nyt nänni näkyy.

Onhan kivaa mulla on pienestä asti ollut iso nänni ja pienet rinnat.Olen sopeutunut Rintaliiveihin joihin joutuu leikkaamaan Aukon nänneille ja käyttään pehmoista paitaa. Näkyyhän se paidan läpi nänni Miehet ainakin ovat mulle ystävällisiä. etelän naiset ovat kyllä mulle kateellisia.

Mulla ehkä utare ei nänni. Onhan se kaunista. Kertokaa mulle. kun tehdään reikä pitsirintaliiville. Kuinka utare Saadaan näyttäväksi. Liian pitkä ei pysy pystys. Noin 5cm. Onko ainoa vaihtoehto piilottaa kauniit rinnat esim. t-paitarintaliiveillä.

Olen 15v. Mulla isot pystyt rinnat ja Liivit 75 -fkuppi isot pitkät nännit ja pystyt. Nänniin. Ottaa kipeetä kun liikkuu kovaa. Onko oikeen tekee rituihilin nännille reijän. Ja puuvillapaita. päälle.

Yhteistyössä