suihinotosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
mieheni ehdottaa usein että ottaisin siltä suihin ja jotenki haluaisinki ottaa, oon vaan niin ujo ja arka, etten oikeen usko kykyihini. muutaman kerran oon hetken ottanu,ikinä en kuitenkaan loppuun asti. mikä miehestä tuntuu suihinotossa hyvältä? kannattaako sitä imeä oikein imurin raivolla vai vaan lutkuttaa suussaan? ja onkos ne imasuäänet noloja kun ainaki mulla välillä pääsee ku imen kovaa ja ei ookaan ollu suu ihan tiiviisti elimessä kiinni? auttakaa tyhmää... ja mites sitte ku mies haluu että ottaisin loppuun asti,silloinhan mä jään kokonaan ilman!

Hmm, imemisen kovuudesta kannattaa kysellä mieheltä, jos et huomaa miehen reaktioista. Kannattaa kokeilla ja vaihdella: nuolaisua, imemistä hiljaa, rajummin pelkästään suulla, kädellä avittaen ja kielellä leikitellen. Huomaat kyllä mistä miehesi ja sinä pidät ennen pitkää.

Joo, hyvä suihinotto tosiaan on ongelma, jos mies ei jaksa uutta rundia kovin pian. Niinpä kannattaakin rohkaista miestä ensin " hoitelemaan sinut", niin sitten voit ottaa vaikka loppuun asti. Tämä tietty edellyttää, ettei kaverisi ole niitä, jotka roiskaisevat tavarat matkaan samantien kun tulevat naisen sisälle ;)

...liian kovaa et saa imuttaa, vaan tee miehellesi samalla tavalla kuin haluat hänen nuolevan sinua... ei se siitä paljon eroa!!
minä SAAAN suuseksiä kun olen ensin hoidellut kumppanini joko käsin kielellä tai rakastelemalla ja olen itse jäänyt "ilman"!!

Aloitat silleen kuin nuolisit softicea, kevyeti lipoen ja hiukan imeskellen. Sitten alat pistää hiukka lisää imua päälle kunnes kulli on niin syvällä suussasi kuin pystyt sen ottamaan (joillakin alkaa yökätä kun kullin pää koskee kitarisoihin) ja sen jälkeen päätä ylös ja alas niinkuin nussisit sitä kullia suullasi ja kädellä voiit kans hiukka avittaa siitä kullin tyvestä. Ja koko ajan pientä kiertoa kielellä kullin nupin ympärillä. Jos ei parissa minuutissa mälli irtoa, niin onhan sitkeä tapaus, parhaat on kestäneet viisikin minuuttia...

Ota kalu käteen, hiljaa runkkaat juuresta pienin liikkein. Huulet kostuttaa kalunpään märäksi, kielellä ja huulilla näykkien ympäri kalun vartta ja terskan ympäri ja lopuksi pysähtyen terskan alapuolelle kireimpään paikkaan. Siinä se sitten on, koko mälli imettäväksi tai roiskittavaksi kielelle rinnoille minne vaan ikinä haluat...

Jos haluat pikaisen, niin kokneet liukuvat imut samalla kun kieli liekuu terskan alapinnan yli. lPuristele kiveksiä ja helli niitä. Kohta saat suuhun juuri sen, mitä kaikki naiset haluavat...Enjoy!!

jatkoa..
Hyvä Kaarina, kivekset tuntuu olevan monelle tärkeä huomioitava.
..niin ja samalla hyväilyä pyllyreiälle, huono puoli tässä käsittelyssä kyllä on se että partneri tulee suht. koht. nopeesti. Oman nautintoni otan sitten muilla keinoilla, ennen tai jälkeen.mieluumin jälkeen, mutta partneri taitaakin sit tarvita pienen lepohetken.
Miehen nautinto saa himot hyrräämään...kyllä me naisetkin siitä osamme saamme. Nauttimisiin!

Tarkoitinkin pikaisella jos esim. aika tai paikka tai vaikka molemmat tuo pikku kiireen. Pitkään nautintoon on eri konstit.
Oman herkutteluni hoidan myös usein muilla konsteilla. Silloinhan suussa on jo valmiiksi hyvä maku.

Hei imuri, koska soitat ovikelloani, ........pienet mainos-imut......
Erityisen vähän on imurikauppiaita lähivuosina näkynyt.......]

Koskaan ei voi tietää kuka tulee käymään...
Pidähän Mangnum ladattuna ;)

Erityisen vähän on imurikauppiaita lähivuosina näkynyt.......

Huomenta, viikon viimeinen työpäivä (onneksi)
Mangnum...jos todella olet Magnum-kokoa, pimpauta kelloa...toivottavasti panospussisi ovat olet täynnä, näin hirvenmetsästyksenkin alkaessa

Alkuperäinen kirjoittaja vanha imuri:
Erityisen vähän on imurikauppiaita lähivuosina näkynyt.......]

Koskaan ei voi tietää kuka tulee käymään...
Pidähän Mangnum ladattuna ;)

Jep, ladattuna on, varmistin päällä ja isot panokset sisällä..................

Alkuperäinen kirjoittaja Katariina:
Erityisen vähän on imurikauppiaita lähivuosina näkynyt.......

Huomenta, viikon viimeinen työpäivä (onneksi)
Mangnum...jos todella olet Magnum-kokoa, pimpauta kelloa...toivottavasti panospussisi ovat olet täynnä, näin hirvenmetsästyksenkin alkaessa

Voi katariina kertoisitko pikkasen mihin suuntaan ratsuni kanssa karautan.
Varmasti pimpautan, ja arvaa vaan millä :)
Pieni tarkennus viestiisi. Mangnumeilla ei ammuta hirviä, jos nyt laukaisun kohde satu olemaan ihan hirviä.
Oletko koskaan tuntenut mangnumin voimaa, se potkaisee kummasti.........:)

"Pieni tarkennus viestiisi. Mangnumeilla ei ammuta hirviä, jos nyt laukaisun kohde satu olemaan ihan hirviä.
Oletko koskaan tuntenut mangnumin voimaa, se potkaisee kummasti.........:)"

tiedän ettei Magnumilla ammuskella metsän eläviä, toivottavasti panospussisi ovat mega-kokoa.

Joo, kunhan kirjoitin.
Mutta Katriina, eikös se riitä että aina on uusi kuti valmiina lähtöön. Pussien koko voi olla mitä tahansa. Laukaisuja voikin olla vain kuusi kerrallaan, sen jälkeen pitää ladata.................muistanet vitsin siitä rengistä ja ampiaisesta?

"mieheni ehdottaa usein että ottaisin siltä suihin ja jotenki haluaisinki ottaa, oon vaan niin ujo ja arka, etten oikeen usko kykyihini. muutaman kerran oon hetken ottanu,ikinä en kuitenkaan loppuun asti. mikä miehestä tuntuu suihinotossa hyvältä? kannattaako sitä imeä oikein imurin raivolla vai vaan lutkuttaa suussaan? ja onkos ne imasuäänet noloja kun ainaki mulla välillä pääsee ku imen kovaa ja ei ookaan ollu suu ihan tiiviisti elimessä kiinni? auttakaa tyhmää... ja mites sitte ku mies haluu että ottaisin loppuun asti,silloinhan mä jään kokonaan ilman!"
Taisi unohtua jo ?
Minun mielestäni tekniikka on toissijainen asia, tärkeintä on se tunne että haluat tehdä sen. Tikkari sen jo ilmaisikin, omalla tavallaan.
Käytä kuitenkin sitä suutasi ensin kysymykseen, "mites sitte ku mies haluu että ottaisin loppuun asti,silloinhan mä jään kokonaan ilman". Ei mies tarvitse seisokkia, siihen että antaa naiselle orkun. Ainakaan mina, en sitä aina ole tarvinnut.
Mitä se ääni haittaa? Ei kai teillä ole muita kuuntelemassa?

[Pieni tarkennus viestiisi. Mangnumeilla ei ammuta hirviä, jos nyt laukaisun kohde satu olemaan ihan hirviä.]

Mangnum on myös viileä,isohko, riittoisa, nuoleskeltava herkkutikku....

Enpä ole tuotakaan asiaa noin tarkasti ehtinyt katsoa, niin ahnaasti olen ottanut herkun huulilleni ja kieleni käsittelyyn...ennenkuin koko komeus valuu sormiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Katariina:
Kumpi se muuten on...Mangnum vai Magnum?? Väliäkö sillä, pyöreä samettipäinen herkku joka tapauksessa.

Olet oikeassa, molempia käytetään. Aseissa se on Magnum. En tiedä mikä ero siinä on, maailmalla vaan näkee molempia käytettävän eri yhteyksissä.
Samettisuudessakin olen samaa mieltä :)

Uusimmat

Yhteistyössä