Suhteeseen huijattuko

  • Viestiketjun aloittaja Lapsetta jäävä?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun tapasin mieheni, hän ilmoitti ettei halua lapsia. Minä sanoin, ettei sitten kannata jatkaa suhdetta, sillä minä tiedän haluavani. Hän alkoi sitten kuitenkin perua puheitaan ja sanoi, että uskoo kasvavansa ajatukseen ja että kyllä hän tulevaisuudessa varmasti haluaakin. Nyt on käynyt sitten ilmi, ettei hän kuulemma haluakaan! Yhteinen talo on ostettu, vakiinnuttu ja työpaikat ja systeemit on kunnossa. Mutta hän ei halua. Minusta tuntuu, että minua on huijattu. En jaksaisi lähteä eroamaankaan. Pystynkö taipumaan siihen, ettei lapsia tulekaan. Olen 35v.
Ensinnäkin, lapsia ei hankita, niitä saadaan, jos saadaan. Yleinsä miehillä ensimmäinen mielipide jostakin on se aito, oikea. :D Jos mielipide muuttuu tärkeässä asiassa, niin tivaisin kyllä niin kauan syytä mielenmuutokselle, että saisin mieleiseni perustelun.
Sinuna toteaisin miehelle, että teillä on erilaiset näkemykset tulevaisuudesta ja sit kysyisin, että mitä tehdään asialle? Ihan turhaan tunnet itseäsi huijatuksi, koska elämä on...Kumppani on aina toinen ihminen, ketään ei voi tuntea läpikotaisin, eikä pitää muuttumattomana.
 

Yhteistyössä