Suhteen alussa kulut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maaruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maaruska

Vieras
Suhteen alussa maksoitteko aina menot puoliksi jos menitte jonnekin ulos iltaa viettämään? Oliko teillä miehiä, jotka laskivat, että sentilleen tulee puoliksi kulut?

Ite törmännyt nyt miehiin, jotka melkein pistää kaikki kulut mulle maksettavaksi tai laskee, että sentilleen tulee puoliksi.

mul on ollu vaan toi yks mies, mut ei oo IKINÄ jaettu mitään sentilleen... toinen makso nyt toinen huomenna, toinen jätskit, toinen pizzat, toinen leffaliput, toinen oluet... edelleen kaikki palkat ja tulot menee yhdelle tilille, ja sieltä molemmat käyttää =)

Ihmettelen, että miten mä voin törmätä aina tällaisiin miehiin... ei siis käsitä. (Miehet, jotka vierittää maksut mulle tai laskee, että kaikki on juuri puoliksi, vaikka itse kutsuvat mut) Mikähän minussa on sellaista, että vedän puoleeni tämänkaltaista miestä? Sanokaa te minulle? Taitaa olla liika kiltteys?

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Kumpikin maksoi omansa. Ei oo tapana ollut laittaa miehiä maksamaan.

Olen jotenkin niin vanhanaikainen, että oletan, että jos mut kutsutaan paikkaan niin ei voi mies pistää omia ruokia mun maksettavaksi..näinkin on käynyt. Sitten loput miehet ovat olleet, että sentilleen tulee puoliksi kulut vaikka itse haluat yllättää minut ja vievät tiettyyn paikkaan.
En kuitenkaan ole siipeilijä, mutta odotan tietynlaista herrasmiesmäisyyttä. Se joka kutsuu myös tarjoaa.

Yhteistyössä