Eikö kukaan muu myönnä, että on tehnyt kamalan hirveitä tekoja seurustelun alussa? Uteliaisuus on yksi pahimpia. Siihen minäkin olen sortunut. Kännykkää en ole ""katsastanut"" kun sitä ei minun nuoruudessani edes vielä ollut! Nyt olen päässyt vähän tuosta liiasta uteliaisuudesta ja mustasukkaisuudesta (sitähän se osaksi oli). Mutta olen kyllä seannut KAIKKI kaapit, kaikki hyllyt ja laatikot! Ja löysinkin ""vaikka mitä"", mm. entisen kihlatun todistukset!!!! Ja kärsin ½ vuotta kauheita mustasukkaisuustuskia, ja en voinut (kehdannut) paljastaa miksi kun en kehdannut sanoa että olen tonkinut joka paikan! ;-)
Sellaista se on.
Tässä taannoin oli Elleissä juttua, kun joku nainen kyseli, että onkohan mies ihan bimbo, kun oli ajellut KAIKKI karvansa pois! No tämäkin selvisi (ketjun mukaan) että mies oli jotenkin ymmärtänyt (väärin myös) että se olisi naisesta seksikästä. Ja sitten ei ollutkaan. Tytteli pelästyi ja hyytyi (että on joku kylähullu tai perverssi). On mahtanut miehelllä olla tuskat? No se selvisi - ja ymmärsin ketjusta, että tyttö ymmärsi asian ja he jatkoivat seurustalua tästä pikku kömmähdyksestä huolimatta. Ja itse kirjoitin siihen, että voitte sitten nauraa koko jutulle 10 v kuluttua.