suhde pilalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siksi toivonkin, että asiat saataisiin kuntoon, koska en ole mikään itseni esittelijä tyyppi. En ole ikinä ollut kimppasaunassa ja enkä ole ennen tätä nykyistä poikaystävääni ollut näin sinut alastomuuteni kanssa. Hän on vakuuttanut minut, siitä että vartaloni on ihailun arvoinen.

Ap, mä ymmärrän ihan täysin. Joskus sitä hullaantuu (hullaannuin itse antamaan ottaa alastonkuvia itsensäni, niistä tuli aika hienoja ;-) .... ja minusta olisi todella outoa jos mies nyt loukkaantuisi noista kuvista kun itsen ""inkkui"" niitä monta kertaa).

Mikä miehesi on horoskoopilta, jos hän on neitsyt tai härkä ( myöskin kauris) niin anteeksiantoa on turha odottaa?
Kerro sama miehellesi mitä täällä, että olet hänen myötä oppinut arvostamaan vartaloasi ja nyt meni vähän yli, ehkä sitten...

... jos minulta kysytään, niin tuo kännykän ratsaaminen on typerämpää kuin tissikuvan laittaminen nettiin. Ehkä olette liian erilaisia olemaan yhdessä. Puoli vuottahan teillä oli vasta mennyt ja nyt jo tällaisia juttuja.

Ilman tuota kännyjuttua olisin sanonut niin kuin moni muukin, että anna ajan kulua. Tavallinen mies antaa anteeksi eikä vedä juttua esille aina erimielisyyksien tullessa.

Minun mielestäni taas tuo puoli vuotta on juuri se aika (tai itsellä ainakin), että rupesi oikeasti tutustumaan siihen kumppaniin. Eli elämä ei ollut enää ihan niin ruusunpunaista, vaikka ihanaa oli ja on vieläkin. Mutta se ensi ihastuminen tosiasiassahan jossakin vaiheessa pakostakin alkaa muuttumaan. Sitten kun alkaa tutustumaan toiseen syvemmin, tulevat ne oikeat, syvät välittämisen tunteet.

Eli nyt te vain etsitte suhteenne rajoja ja opitte tuntemaan toisenne. Nytpähän sitten tiedät paljon uutta poikaystävästäsi ja ehkäpä hän myös sinusta.

Tsemppiä!

Jos teidät on tarkoitettu yhteen, saatte kyllä luovittua tästä kriisinpoikasesta.

Eikö kukaan muu myönnä, että on tehnyt kamalan hirveitä tekoja seurustelun alussa? Uteliaisuus on yksi pahimpia. Siihen minäkin olen sortunut. Kännykkää en ole ""katsastanut"" kun sitä ei minun nuoruudessani edes vielä ollut! Nyt olen päässyt vähän tuosta liiasta uteliaisuudesta ja mustasukkaisuudesta (sitähän se osaksi oli). Mutta olen kyllä seannut KAIKKI kaapit, kaikki hyllyt ja laatikot! Ja löysinkin ""vaikka mitä"", mm. entisen kihlatun todistukset!!!! Ja kärsin ½ vuotta kauheita mustasukkaisuustuskia, ja en voinut (kehdannut) paljastaa miksi kun en kehdannut sanoa että olen tonkinut joka paikan! ;-)

Sellaista se on.

Tässä taannoin oli Elleissä juttua, kun joku nainen kyseli, että onkohan mies ihan bimbo, kun oli ajellut KAIKKI karvansa pois! No tämäkin selvisi (ketjun mukaan) että mies oli jotenkin ymmärtänyt (väärin myös) että se olisi naisesta seksikästä. Ja sitten ei ollutkaan. Tytteli pelästyi ja hyytyi (että on joku kylähullu tai perverssi). On mahtanut miehelllä olla tuskat? No se selvisi - ja ymmärsin ketjusta, että tyttö ymmärsi asian ja he jatkoivat seurustalua tästä pikku kömmähdyksestä huolimatta. Ja itse kirjoitin siihen, että voitte sitten nauraa koko jutulle 10 v kuluttua.

Siis että vanhempana ihmisenä en oikein tajua tuota rajua kännykän yksityisyys ajattelua. Olen tottunut enemmän lankapuhelimiin - sehän ei ole siten yksityistä.

Ymmärrän sen niin, että sitten on myös jotain salattavaa, jos toinen ei saa kännykkääsi käyttää (katsoa).

Niin, minusta kännykkä on vähän niinkuin toisen pöytälaatikko. Että ei sinne nyt ole pakko mennä urkkimaan ellei ole ihan pakko. Vrt. hakea laatikosta teippirullaa tai kännykästä tärkeää puh numeroa. Itse en ole vielä koskaan koskenut mieheni kännyyn paitsi pelimielessä, sillä on mukavammat pelit luurissa :) Eikä tuo koskaan ole hermostunut kun olen napsutellut luuriaan.

Luulen, että miehesi tarvitsee hieman aikaa toipua järkytyksestään :)

Miettikääpä kaikki sitä, että kuinka moni muu nainen suostuisi miehensä kanssa katsomaan netistä tissikuvia ja naureskelemaan niille !

Saattaa se avoimempi suhtautumistapa olla suurta plussaa monessa muussakin asiassa, vaikka tästä repäisystä mies pahoittikin mielensä.

Luulen, että jos jatkatte yhteiselämää, niin ne teidän suhteen rajat aiheuttavat juttelutarvetta myös jatkossa !

Tsemppiä tilanteen selvittämiseen ! :)