Alkuperäinen kirjoittaja piitu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en muuten oikein ymmärrä tätä juttua noin niin kuin yleensäkkään :/ En tarkoita tosiaan, että se vika olis sussa, vaan yleensä miehissä/naisissa/avioliitoissa.
Ollaan yhdessä, ikään kuin onnellisina ja sit heti jos vastaan kävelee joku kauniimpi-komeampi-fiksumpi-söpömpi-ihanmitävaan, niin heti ollaan valmiita aloittaan suhde, viis siitä vanhasta onnesta. Ollaan vaan yhdessä, kun just ei oo parempaakaan löytynyt.
No pitäiskö sit olla yksin koko elämänsä ja luopua kokonaan mm. haaveistaan saada perhe odotellessa kenties eläkevuosiin asti totaaliyksin, ehtiikö se järisyttävä Elämän Rakkaus kävellä vastaan ennenkuin kuolema korjaa?
Parisuhteettomuus kun kaventaa elämässä todella monia mahdollisuuksia elämässä myös alueilta, joilla ei rakkauden kanssa ole mitään tekemistä. Siksi itse seurustelen nyt sen tähänasti löytyneistä parhaan kanssa, vaikkei mulla semmoista tunnetta ole tullutkaan, että se on nyt tässä, etsinnät seis. Toki reilu olen hänelle enkä selkänsä takana pelehtisi salassa, senverran häntä kuitenkin kunnioitan, aika paljon rakastankin.
raukkamaista
Sanoo ihminen, jolla itsellään on ilmeisesti käynyt tuuri rakkaudessa. Vai odotteletko sinkkuna edelleen lähemmäs nelikymppisenä, että tulis se tyyppi, joka todella tuntuisi siltä että parempaa ei enää tule, koska olisi raukkamaista alkaa suhteeseen kenenkään muun kanssa?
Huolimatta siitä, että suurin haaveesi ikinä olisi ollut saada lapsia? Huolimatta siitä, että kohdallesi olisi sattunut mies, josta pidät paljon, ja jonka kanssa kuitenkin te molemmat olisitte paljon paljon onnellisempia ja elämänne täyteläisempää kuin silloin, jos molemmat olisitte yksin? Minusta olisi silkkaa typeryyttä tässä tilanteessa olla alkamatta suhteeseen tuon miehen kanssa vain siksi, ettei voi olla sataprosenttisen varma siitä, etteikö kohdalle sattuisi joskus joku, jota rakastaisi enemmän (mistä ei tietenkään ole mitään takeita - voihan olla, että elämme onnellisina elämämme loppuun saakka).