Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Subjektiivinen päivähoito-oikeus ei taida kyllä olla synonyymi virikehoidolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Edelleen toivon, että joku kertoisi mulle, mikä siellä päiväkodissa on niin kamalaa, ettei sinne voi lapsia viedä? Ja miten se lakkaa olemasta kamalaa, jos molemmat vanhemmat on kokopäivätöissä? Mitä eroa on sillä, onko lapsi esim. 2-3 pv kunnallisessa kerhossa tai pikkukoulussa, tai parina päivänä viikossa päiväkodissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Annaleena:åboriginaali: työttömällä on aikaa hoitaa lastansa
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Edelleen toivon, että joku kertoisi mulle, mikä siellä päiväkodissa on niin kamalaa, ettei sinne voi lapsia viedä? Ja miten se lakkaa olemasta kamalaa, jos molemmat vanhemmat on kokopäivätöissä? Mitä eroa on sillä, onko lapsi esim. 2-3 pv kunnallisessa kerhossa tai pikkukoulussa, tai parina päivänä viikossa päiväkodissa?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Edelleen toivon, että joku kertoisi mulle, mikä siellä päiväkodissa on niin kamalaa, ettei sinne voi lapsia viedä? Ja miten se lakkaa olemasta kamalaa, jos molemmat vanhemmat on kokopäivätöissä? Mitä eroa on sillä, onko lapsi esim. 2-3 pv kunnallisessa kerhossa tai pikkukoulussa, tai parina päivänä viikossa päiväkodissa?
Päiväkodissa ei ole mitään kamalaa vaan siinä, miten paljon enemmän se maksaa yhteiskunnalle, kuin esim. kerho. Jos vanhemmat olisivat valmiita maksamaan sen koko summan, mitä lapsen hoitoon uppoaa kuussa, niin mikäs siinä. Mutta kuinka moni veisi lapsensa hoitoon, jos itse olisi terveenä ja reippaana kotona, jos joutuisi maksamaan hoidon ilman yhteiskunnan rahallista tukea?
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Edelleen toivon, että joku kertoisi mulle, mikä siellä päiväkodissa on niin kamalaa, ettei sinne voi lapsia viedä? Ja miten se lakkaa olemasta kamalaa, jos molemmat vanhemmat on kokopäivätöissä? Mitä eroa on sillä, onko lapsi esim. 2-3 pv kunnallisessa kerhossa tai pikkukoulussa, tai parina päivänä viikossa päiväkodissa?
-liian pienille ihan väärä paikka
-jos äiti/isä kotona, ei jaksa virikkeitä keksiä, väärä paikka taas kerran. omien hoito kuuluu vanhemmille, ei aina voi yhteiskunnalle kaikkea lykätä
Alkuperäinen kirjoittaja Annaleena:katmat: hyvin sanottu
Candide: adressiin voi laittaa nimensä vaikka ei olisi lapsia
åboriginaali: työttömällä on aikaa hoitaa lastansa
vieras: hyvin sanottu, adressi muuten kannattaa lukea liittyen tuohon "vieraan" mainitsemaan lääkärintodistukseen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos äiti ja isi ei jaksa niin silloin ois pitäny miettiä kahteen kertaan lasten hankinta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Eli tässä on kyse yhteiskunnan rahojen säästämisestä, eikä suinkaan lapsen parhaasta? Paljonkohan enemmän yhteiskunnalle mahtaa maksaa päivähoito kuin vaikkapa tuo pikkukoulu?
Alkuperäinen kirjoittaja Annaleena:katmat: hyvin sanottu
Candide: adressiin voi laittaa nimensä vaikka ei olisi lapsia
åboriginaali: työttömällä on aikaa hoitaa lastansa
vieras: hyvin sanottu, adressi muuten kannattaa lukea liittyen tuohon "vieraan" mainitsemaan lääkärintodistukseen
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Eli tässä on kyse yhteiskunnan rahojen säästämisestä, eikä suinkaan lapsen parhaasta? Paljonkohan enemmän yhteiskunnalle mahtaa maksaa päivähoito kuin vaikkapa tuo pikkukoulu?
Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista. Oletko todellakin sitä mieltä, että on lapsen edun mukaista, että äiti tai isä vie pirteänä aamulla lapsen hoitoon, lähtee lenkille ja tapailee ystäviään kunnes hakee lapsen iltasella hoidosta kuin se, että tuo samainen reipas vanhempi viettäisi aikaa yhdessä lapsensa kanssa? Mikä tekee päiväkodista lapselle paremman paikan kuin kotona oman vanhempansa kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Ne jotka vie lapsen päiväkotiin ja on itse kotona, ei todellakaan ole pirteitä ihmisiä!!!!!!!!!!
HALOOO
Alkuperäinen kirjoittaja Annaleena:åboriginaali: tuttujen kavereiden luota? kavereiden takiako siellä päiväkodissa ollaan? Tärkeintä lapselle on vanhemman läsnäolo ja kotiympäristö. Ja työtä haetaan yleensä lähettämällä hakemuksia sähköpostissa eli työnhakua voi tehdä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Mahdollisten haastattelujen ajaksi lapselle voi järjestää hoitoa.
En ole enää kotiäiti, nuorin lapsistani on 10v.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Niin, todellakaan kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Kuka tuo "reipas vanhempi" on, keneen viittaat? Omassa lähipiirissä ei ole ainakaan yhtään tuollaista, kenties sinulla on? Kaikki tuntemani vanhemmat vievät lapset hoitoon ja lähtevät töihin. Vai onko tämä taas sitä tyypillistä katkeraa palsta-mutua, jonka mukaan kaikilla muilla on aina liian helppoa ja mulla liian vaikeaa?