3
30 ja risat
Vieras
Minulle on jo aika varattuna sterilisaatioon, olisi nyt keväällä, mutta nyt olen alkanut empiä. Minulla on kaksi lasta, 3v ja 1,5v. Kuopus on ollut koko elämänsä ns. haastava vauva, ei esim. edelleenkään nuku öitään kunnolla. Oli ensimmäiset 10kk todella itkuisa, oikeastaan pelkästään huusi. Ei kuitenkaan löytynyt mitään allergioita tai vastaavaa. Näistä syistä, ja siitä että mielestäni lapsiluku on täynnä, päädyin sterilisaatioon.
Mutta mutta, nyt olen alkanut miettiä asiaa, ja tunnen vauvakuumeen nostavan päätään... Mies on jotenkin myös sterilisaatiota vastaan. Tietenkin minunhan se päätös pitää loppujen lopuksi tehdä, mutta kyselisinkin nyt sterilisaation läpikäyneiltä, onko kaduttanut? Entä onko jollain jo ollut aika mutta on sen peruuttanut?
Mutta mutta, nyt olen alkanut miettiä asiaa, ja tunnen vauvakuumeen nostavan päätään... Mies on jotenkin myös sterilisaatiota vastaan. Tietenkin minunhan se päätös pitää loppujen lopuksi tehdä, mutta kyselisinkin nyt sterilisaation läpikäyneiltä, onko kaduttanut? Entä onko jollain jo ollut aika mutta on sen peruuttanut?