Sterilisaatio ja ylipaino, onko minulla hankala lääkäri ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kukaan jolla on BMI 42-43 saanut sterilisaatiota?
Mun gyne väittää että mulle ei tehdä sitä ylipainon takia ?!!

Ymmärrän että siinä on lihavalla isommat riskit, mutta hemmetti, olen aivan terve muuten, mutta verenpainelääkitys on olemassa ja asia kurissa sillä..
10 kiloa painostani tulee kierukasta ja loput on rehellistä läskiä

Onko se muka niin vaikea nukutus että sitä ei muka suostuta tekemään.

Olen nyt laihduttanut tosta bmistä 40.8saan mutta paljonko sen sitten pitäisi olla
että se täti päästää mut sterilisaatioon.

ikää 42 ja lapsiluku 3 , on lopullinen... mutta kun ei se suostu..

No onhan sulla tosi hurja ylipaino että on se nukutus riski. Painoahan oot hyvin saanu tippumaan jatka samaan malliin :) Ja hei, miksi tehä sterilisaatio kun kohta on jo vaihdevuodet? Eikö kannata sinne asti pitää kierukkaa (jos ses siis toimii)

No onhan sulla tosi hurja ylipaino että on se nukutus riski. Painoahan oot hyvin saanu tippumaan jatka samaan malliin :) Ja hei, miksi tehä sterilisaatio kun kohta on jo vaihdevuodet? Eikö kannata sinne asti pitää kierukkaa (jos ses siis toimii)

kun se alkaa tässä kohta heikentyä/ "voimassaolo " loppuu , ja mä haluaisin luopua hormonaalisesta ehkäisystä. Mutta hyvin toi paino on nyt pudonnut, joten jospa se sterilisaatio sieltä tulee. Jotenkin hirvittää ajatus, että entä jos ne vaihdevuodet sattuukin olemaan kaukana kaukana ja mä oon sit kohta paksuna. Olis aika.. kamalaa :/
(en kuitenkaan aborttia tekisi, mutta oonhan mä jo aika vanha... )

Yhteistyössä