sterilisaation jälkeen alavatsakipu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nips"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nips"

Vieras
Kertokaahan kokemuksia te joille on tehty sterilisaatio klipseillä että onko teillä ollut sen jälkeen pistelyä alavatsalla (varmaa munajohtimissa missä klipist on) ja jos on ollut niin kuinka kauan se on kestänyt?
Minulle tehtii kolmisen viiikkoa sitten sterillisaatio klipseillä ja vieläkin tuntuu pistelyä jossain tuolla alavatsan uumenissa. Ja seksin jälkeen on usein kipua :( Toivon vaan että ajan kanssa helpottaa, en kuitenkaan osannut odottaa että pistelyä näin kauan tuntuu.
 

Yhteistyössä