E
eiJaksa
Vieras
Synnytyksestäni on viis viikkoa ja edelleen odotan sitä päivää et voisin oikeesti sanoo et oon parantunut. Episiotomiaa mulle ei tehty mutta tikkejä tuli kyllä PALJON.
Edelleen on jälkivuotoa, ihan ruskeeta kyllä ja pienemmällä siteellä pärjää aika hyvin. Klitoris on ihan kosketusarka ja kun suihkuttelen käsisuihkulla niin se tuntuu ilkeeltä ( en osaa selittää ). Välillä esiintyy ihmeellistä pistelyä yms kihelmöintiä jne.. Ihme tuntemuksia siis viellä. Tikit on kyllä sulaneet. Sit on sellast ihme väritöntä pahan hajusta vuotoa, en tiiä mitä mahtaa olla :S yök. Mutta yksityisellä kun kävin reilu viikko takaperin niin ei ollut mitään kohtutulehdusta ( ottivat tulehdusarvot). Tuo paha haju onkin kestänyt jo varmaan sen 4 viikkoa.. Jälkitarkastus onkin "onneksi" jo ens viikolla. Vähän kauhistuttaa mennä sinne ylipäänsä.
Koska tästä pitäis parantua, vai onko mulla kestänyt erityisen kauan? Istuessakin ajoittain tuntuu pientä kipua mut ei yleensä. Ihme juttuja.
Edelleen on jälkivuotoa, ihan ruskeeta kyllä ja pienemmällä siteellä pärjää aika hyvin. Klitoris on ihan kosketusarka ja kun suihkuttelen käsisuihkulla niin se tuntuu ilkeeltä ( en osaa selittää ). Välillä esiintyy ihmeellistä pistelyä yms kihelmöintiä jne.. Ihme tuntemuksia siis viellä. Tikit on kyllä sulaneet. Sit on sellast ihme väritöntä pahan hajusta vuotoa, en tiiä mitä mahtaa olla :S yök. Mutta yksityisellä kun kävin reilu viikko takaperin niin ei ollut mitään kohtutulehdusta ( ottivat tulehdusarvot). Tuo paha haju onkin kestänyt jo varmaan sen 4 viikkoa.. Jälkitarkastus onkin "onneksi" jo ens viikolla. Vähän kauhistuttaa mennä sinne ylipäänsä.
Koska tästä pitäis parantua, vai onko mulla kestänyt erityisen kauan? Istuessakin ajoittain tuntuu pientä kipua mut ei yleensä. Ihme juttuja.