Kuukautiset sterilisaation jälkeen, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Liki vuosi sitten tehtiin sektion yhteydessä sterilisaatio (klipseillä), menkat alkoi noin 8kk synnytyksen jälkeen ja kp oli ensin 30, sitten 29 ja nyt on menossa kp54. Negatiivisen testin tein (muistaakseni) 25.5. Onko normaalia että kierrot venyy näin pitkiksi/menkat jää kokonaan pois? :O Ennen on ollut käytössä kierukka ja silloinkin kyllä kierto oli pitkä, yleensä noin 36.
 
Luulen että kyse on jostain sun omasta hormonihommasta, mulla on pysynyt yhtä säännöllisinä kuin aina. Eikä pitäis vaikuttaa mitenkään menkkoihin, toki joku voi muutakin väittää. Sterilisaatiosta on nyt seitsemän vuotta.
 
joka kuukausi mulla myöhästyy päivän tai pari...muutama kuukausi taaksepäin menkat oli pari viikkoa myöhässä. eilen ois pitäny alkaa menkkojen mut ei merkkiäkään et alkais.. huoh..tympii...
 
Mulla on sterilisaatiosta reilu vuosi, ei oo vaikuttanut menkkoihin (tai muuhunkaan) mitenkään. Varmaan aika hlökohtaisia hormonivaihteluita tulee steristä riippumatta.
 

Yhteistyössä