M
"Minttu"
Vieras
Liki vuosi sitten tehtiin sektion yhteydessä sterilisaatio (klipseillä), menkat alkoi noin 8kk synnytyksen jälkeen ja kp oli ensin 30, sitten 29 ja nyt on menossa kp54. Negatiivisen testin tein (muistaakseni) 25.5. Onko normaalia että kierrot venyy näin pitkiksi/menkat jää kokonaan pois? :O Ennen on ollut käytössä kierukka ja silloinkin kyllä kierto oli pitkä, yleensä noin 36.