Ilmanmuuta otan spermat naamalle. Mahtavaa! Ja tykkään sperman mausta todella paljon. Nuoleehan minun ukkonikin minut loppuun asti ja kun laukean , lentää minullakin kunnon satsit miehen suuhun. Ah!
Hei
Mites on. Haluaakos teidän miehenne roiskia suuseksin tai vaikka yhdynnänki jälkeen spermansa kasvoillenne? Miten muut naiset tähän suhtautuvat?
Minusta on aika ällöä.
Onneksi löytyy naisia jotka pitävät tästä. Itse olen lauennut muutaman naamalle.Hei,
Olen muutamia kertoja tullut vaimon kasvoille. .
Viimeinkin hyvä mielipide!Naisen kasvoille laukeaminen on syntisenihanankiihottavaa. Meillä sitä tehdään silloin tällöin, esim. pyydän vaimoa suihkussa nainnin jälkeen runkkaamaan minut naamalleen. Hän ei saa siitä suuria kikseja mutta aina joskus tekee sen mielikseni. Ehkä se on naista alistavaa (sen takia se onkin kiihottavaa), mutta miksi helvetissä se on niin herkkää? Miksei parisuhteessa voitaisi tehdä myös niitä asioita, jotka tuottaa lähinnä toiselle osapuolelle nautintoa? Aina joskus vaimoni haluaa istua minuun naamalleni enkä minä sitä pahakseni pane, päin vastoin
Jo vain, puhkut aisaa!Viimeinkin hyvä mielipide!
Ensinnäkään naisen naamalle laukeaminen ei mun mielestä ole alistamista.
Ja vaikka olisikin, so what? Seksi on tosiaankin aikuisten leikkiä, ja jos siihen nyt sattuu välillä kuulumaan toisen alistus, niin eihän se sitä tarkoita , että alistaisi toista elämässä yleensä. Toisella kerralla leikitään taas toisinpäin, toinen alistaa vuorollaan.
Ja mitä ihmeellistä siinä on, jos seksissä tehdään asioita, joista vain toinen tykkää? Onhan sellaista parisuhteessa muutenkin. Käydään vaimon ystävättären perheen luona kylässä, vaikka mies ei näistä pidä pätkääkään. Syödään ateria, joka on toisen lempiruokaa, mutta ei toisen. Katsotaan yhdessä tv:stä kanavaa, jonka jompikumpi on valinnut nimenomaan omien mieltymystensä mukaan.
Kuinka moni mies viettää romanttisia hetkiä vaimonsa kanssa sylikkäin ja harrastaa esileikkejä, vaikkei niistä niin välitä, mutta vaimolle ne ovat tärkeitä? Ja sitten täällä naiset haluaa eron jos mies tahtoisi vastavuoroisesti jotain mistä itse pitää, vaikka vaimo ei niinkään. Onhan se nyt kumma juttu!
Pidän sperman tuoksusta ja mausta. En ole viime aikoina ottanut lastia suuhun vaan olenHei
Mites on. Haluaakos teidän miehenne roiskia suuseksin tai vaikka yhdynnänki jälkeen spermansa kasvoillenne? Miten muut naiset tähän suhtautuvat?
Minusta on aika ällöä.
Voi kun joku pissaisi päälleni.Se on yököttävää ja naista alistavaa. Minun poikaystäväni sitä haluaa mutten anna, oksettava ajatus. Vähän sama jos pyytäisin saanko pissata hänen naamalleen. Tuskin tykkäisi.
Sama homma, sanoisin kulli kovana että anna tulla vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja mikävaan;10894213:Voi kun joku pissaisi päälleni.
Mahtava juttu kun mälli lentää oikein kunnolla kasvoille,rinnoille ja vitun päälle,se on niin kiihottavaa että menaa taju lähtee kun saa spermata naisen oikein kunnolla rajun panon päätteeksi.Hei
Minusta on aika ällöä.
Onko siivoaminen myös yhtä mahtavaa?Mahtava juttu kun mälli lentää oikein kunnolla kasvoille,rinnoille ja vitun päälle,se on niin kiihottavaa että menaa taju lähtee kun saa spermata naisen oikein kunnolla rajun panon päätteeksi.
Tämä on hyvä. Me kondomin käyttäjät, yleensä joudutaan laukeamaan sinne kondomiin ja ainakin minulla se tila jotenkin tuntuu loppuvan. On hyvä jos vaimo tai tyttökaveri välillä antaa sperman lentää!Mielestäni spermaa ei voi verrata pissaan tai valkovuotoon!
Mielestäni sperma on kiihottavaa, ja parasta on saada se rinnoille. Käytetään nykyään kumia, kun ei haluta enempää lapsia ja hormonaaliset ehkäisyt ei sovi mulle. Ihan kaipaan spermaa kun ne menee aina sinne kumiin Tänään yritin saada miehen laukeamaan suuhuni, mutta hän halusi mielummin sisääni. Pakko kokeilla huomenna uudestaan jos sais kuumat nesteet rinnoille