Avoin mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies35

Vieras
Avoin mieli ja kokeilun halu ovat mielestäni hyvä juttu. Jos ei tunne itseään, miten voi ymmärtää toista? Vaikka olette saattaneet nähdä tämän tekstini joskus aiemmin eräässä muussa foorumissa, laitan sen nyt tänne:

Tiedättehän miten naiset sanovat joistain seksiin liittyvistä jutuista ""jos et itse ole valmis kokeilemaan niin en sitten minäkään"". No minä poika olen nuorempana kokeillut.

Olen maistanut omaa spermaani ja nielaissut sitä (no kukapa mies ei olisi). Olen kokeillut, miltä tuntuu saada spermat kasvoille (ihan omaa tuotosta - vaati vähän niskaseisontaa runkkauksen loppuvaiheessa).

Olen tunkenut anaaliini yhtä sun toista. Aloitin omalla sormella, etenin siitä mm. varta vasten ostettuun pieneen avomaan kurkkuun (kondomi päälle totta kai), sitten taisi olla siskon rexona-tölkki. Olen minä sitten saanut kyllä dildostakin (kiitos avomielisen naisystävän).

Mikäs siinä jos kivalta tuntuu. Minäkin opin masturboinnilla tuntemaan mistä tykkään - oli sitten helpompi miestä opastaa siitä, miten tätä naista pidetään hyvänä.

Yhteistyössä