V
"vieras"
Vieras
millä helvetin kemian koulutuksella? Hah hah.
Buprenorfiini: kaava atomeissa: C29H41NO4. No kerro mitä se sisältää eniten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
millä helvetin kemian koulutuksella? Hah hah.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24378518:Jotenkin tuntuu, että AP:llä on oikeasti jotain vialla, ihmiset kysyvät alkoholinkäytöstä, lastensuojeluilmoitustén määrästä sekä huumeiden käytöstä... Niihin ei vastaa ollenkaan... Eli kieltää ongelman itse. :/
Alkuperäinen kirjoittaja jösses sentään;24378535:Niin ja tämä liittyy mielestäsi nyt kyseiseen keissiin miten? Kai tiesit, että banaania käytetään myös soseutettuna esimerkiksi kakkujen täytteenä tai rahkan seassa, eikä ainoastaan työnnetä pilluun?
Alkuperäinen kirjoittaja jösses sentään;24378580:Niin sulla on tässä mikä pointtina?
se on silti huume. subuako käytät?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24378740:Eli mikä sulla on pointti? Opiskelupaikkako on tärkeämpi kuin lapsesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24378808:No kumpi on parempi, huostaanotto vai kuntoutus?
Kuntoutukseen minä ainakin menisin, kun se, että antaisin kokonaan lapseni pois.![]()
Mitä päätöksiä? Neuvolan täti tai päivähoito tai perhetyöntekijä eivät voi antaa asiastasi mitään päätöksiä. Se mitä he sinulle puhuvat on ihan yhdentekevää.
jos asia on nyt niin, että käytät huumeita/alkoholia liiallisesti, niin silloinhan sanot että ennemmin menetät lapsesi kuin lopetat nyt aluksi kolmeksi kuukaudeksi huumeiden/alkoholinkäytön. niinkö asia on? haluaisit pärjätä itse, käyttäen 'vähän'? kukaan ei siihen ole pystynyt, se on joko lapsesi tai ne päihteet. nyt on sinun tilaisuutesi! valitse lapsesi, ajattele vain ekaa kolmea kuukautta, tai edes yhtä päivää nyt ensiksi. huumeistakin pääsee irti jos haluaa ja ottaa vastaan apua, psykoosista voi parantua ja sinun on mahdollista vielä pitää perheesi kasassa! ilmeisesti olet saanut jo pidemmän aikaa apua lastensuojelusta ja nyt he katsovat tiiviimmän avun tarpeelliseksi. miksi? onko jotain erikoista sattunut? kuinka kauan olette olleet lastensuojelun kanssa tekemisissä? onko lapstesi isä mukana lasten elämässä? käyttääkö hän huumeita?