V
vieras
Vieras
Paastoarvo oli yhden yksikön rajan yli, muut arvot olivat selvästi rajan alle. Onko kuinka huolestuttavaa? Join ennen koetta yöllä hieman light limua, mutta ei kai se nosta sokeriarvoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä söit koetta edeltävänä iltana?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä söit koetta edeltävänä iltana?
Illan kauppareissulla ostin irtokarkkiaJoo, noloa....
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ja edellisenä iltana pitäsi välttää sokeripitoisia syömisiä ja juomisia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulle sanottiin, että pari edellsitä päivää hiilareita pitäisi oikein "tankata" :O
Alkuperäinen kirjoittaja lapsimieli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulle sanottiin, että pari edellsitä päivää hiilareita pitäisi oikein "tankata" :O
perusteltiinko sulle tuo??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ja edellisenä iltana pitäsi välttää sokeripitoisia syömisiä ja juomisia.
Ei ehkä näinkään, vaan syödä ihan normaalisti kuten yleensäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ja edellisenä iltana pitäsi välttää sokeripitoisia syömisiä ja juomisia.
Mulle ainakin sanottiin noin. Saa syödä normaalisti mutta kakut, karkit ja sokeripitoiset mehut vois jättää väliin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ja edellisenä iltana pitäsi välttää sokeripitoisia syömisiä ja juomisia.
Mulle ainakin sanottiin noin. Saa syödä normaalisti mutta kakut, karkit ja sokeripitoiset mehut vois jättää väliin.
Eihän se silloin kerro asian todellista laitaa, jos tarkoituksella jätät tuon kokeen takia syömättä sellaista, mitä normaalistikin syöt.