Keskiviikkoa kaikille!
Mie tein hyvänä immeisenä kaalikeittoa, mutta paljon tuo auttaa, kun piti kaksin käsin vetää pullaa (no 2 siivua ja kuorin pahimmat sokerit päältä) naamariin. Ostin huomiseksi, kun tulee vieras, vaikka olis kyllä ollu kaapissa ihan keksiä yms tai sit olisin voinut leipoa jotain ei niin epäterveellistä. Mutta jospa tuo ei nyt maailmaa kaataisi. Ja olihan se hyvää...
Hernerille peukkuja ja varpaita pystyttämään. Vähänkö ihailtavaa se kesäkurpitsakeitto, kuulostaa sit niiiin terveelliseltä, että!
Ostin miekin lanttuja, eli varmaan kasvispihvejä tulee tässä pykättyä, ne on ihan kyllä jees. Olen kyllä huomannut, ettei miusta ihan kasvisyöjäksi tuosta vaan olisi. Tuntuu, että tulen äkäseksi ja virrat loppuu, jos en syö edes pientä murua lihaa päivässä. Siis vaikka jonkun broileripullan tai sen sorttisen siivun. Lihansyöjä mä oon, pistän suihketta kainaloon. Joo...
Masunen, siun masu saa miut viikoissa kiinni kuiteski. Kun miulla on taipumusta tuohon yliaikaisuuteen, viimeksi vaan 15 päivää...
Kiitos actiontoivotuksesta, sitä toisiaan kaivataan.
Miun pitää käydä kohta kurkkimassa paljon siulla niitä viikkoja oli, kun hyvä tällä päällä, että omansa muistaa. Niissäkin mie olen ollut ihan sekaisin, vasta viime viikolla pääsin tarkkaan kärryille, jos suoraan sanotaan. Ekan kanssa mie tiesin hyvä, ettei minuutin tarkkuudella missä mennään.
Champpion, mie olin siinä luulossa raskauden alussa, että tästä vaan paisun loppuelämäni - otti päähän - kävin suurennuttamassa sormukset. Oli tosi fiksua: makso 40 euroa!!!!!!!! Voi taivas!!!!!!!! Ja nyt tässä vaan laihdutaan ja arvaa vaan, kenen pitää kohta hilppaista pienentämään niitä samaisia sormuksia. Ainakin jos tässä viel 15 kg lähtis, niin ihan salettiin tippuuvat. Saisikohan mie jonkun alennuksen, jos menisin samaan liikkeeseen. Se myyjä pitää varmaan muutenkin jo vähän outona, kun sanoin sormusten kutistuneen pesussa. Toisaalta tää on semmoista suloisen ihanaa tuskaa näinpäin, vähän vastaavaa, jos joskus huomaisi, et joku vaate oliskin LIIAN ISO. Hahaa, koittakoon se päivä tällä vuosituhannella. Ei kyllä kannattaisi hirveen nopeesti pudottaa painoo, kun kaikki sanoo, et se tulee takas. Mutta ei se kyllä harmitakaan. Mie olen sitä kaalia vetänyt turvotukseen, niinkun nyt olen varmaan mainostanut vaan sen miljoona kertaa. Naamassa on turvotusta, se ei häviä siitä millään poppaskonstilla.
Voi siun yönälkää! Miulla meinas tulla kans välillä ja hapot alko ihan nostamaan tulehdusarvoja ja valkuaisia aamuvirtsassa. Pitäsiköhän siun syödä vaikka ruisleipää vähän enempi vielä. Olit sie tuolla etusivun ruokavaliolla? Ehkä se kalorimäärä on siulle vähän liian pieni, sitähän voi hiukan nostaa just leivällä, marjoilla ja puurolla. Kahteen vikaan puoli desiä lisää iltapäivällä ja illalla. Ja leipiä kahden sijasta rouskutat kolme. Mie olen tehnyt silleen illalla, että olen juonut lasin vähäkalorista mustikkakeittoa illalla sen muun iltapalan lisäksi, jos on siltä tuntunut. Muista ottaa sinne rasitustestiin sitten mukaan evästä, että saat syödä jotain sitten, kun hyö antaa luvan. Siis testin jälkeen. Käytät sie mitään maitotuotteita? Mie jäitin ne viiliä lukuunottamatta pois ja sekin laski miulla sitä kalorimäärää. Mutta tasaahan se sokereita. Joskus kyllä tuntuu, varsinkin jos liikkuu paljon päivällä, että nyt on varmaan liian vähän energiaa immeisessä. Mutta se kai lienee yleinen vaiva loppuraskaudessa, varsinkin jos ei ole mahdollisuutta levätä päivällä. Tää koneella käynti on ihanaa lepoa ja teidän juttuja on kiva lukea.
Voikee mainiosti ja yrittäkää jaksaa näiden ruoka-asioiden kanssa taplaamista, vaikka ne aika monimutkaisilta ainakin miusta jokus tuntuukin.